تصویر
امکان ادامه تحصیل برای مددجویان زندان رجایی شهر کرج فراهم شد
19 شهریور 1401 - 11:24
2
مدیر زندان رجایی شهرکرج اعلام کرد: با کمک یک فرد نیکوکار امکان ادامه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاهی برای مددجویان این زندان فراهم شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر زندان رجایی شهر اعلام کرد: با کمک یک فرد نیکوکار امکان ادامه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاهی برای مددجویان این زندان فراهم شده است.

الله کرم عزیزی اظهار داشت: براین اساس مددجویان زندان رجایی می توانند در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه تحصیل دهند.
وی ادامه داد: با همت خیر کرجی مقرر شده تا هزینه ثبت نام ۵۰ نفر از مددجویان علاقه مند به فراگیری علم و دانش در دانشگاه جامع علمی کاربردی تامین شود.
عزیزی افزود: واحد آموزش اداره تربیتی زندان با هدف ارتقای میزان معلومات و آگاهی‌های فردی و مددجویان اقدام به برگزاری دوره آموزشی در رشته حسابداری _ بهای تمام شده، مقطع کاردانی و کارشناسی کرده است.
مدیر زندان رجایی شهر یکی از اقدامات مهم اداره فرهنگی تربیتی زندان را فراهم نمودن امکانات آموزشی برای مددجویان علاقه مند به ادامه تحصیل مطرح نموده است و افزود: زندانی بودن باعث محرومیت مددجویان از حقوق شهروندی نگردیده و هیچگونه محدودیتی در خصوص ادامه تحصیل از مقطع ابتدایی تا تحصیلات تکمیلی وجود ندارد.
عزیزی گفت: ارتقای دانش و آگاهی مددجویان سبب می شود تا آنان با قرار گرفتن در موقعیت های بهتر خانوادگی و اجتماعی از جامعه پذیری بیشتری برخوردار شوند.
زندان رجایی شهریکی از چهارزندان مستقر درکرج است که زیر نظر سازمان زندان های استان تهران اداره می شود.

منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.