تصویر
امکان فعالیت دوباره باند فرود کاخ مروارید
17 بهمن 1400 - 15:39
3
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به اینکه هوانوردی عمومی در ایران در حال توسعه است، گفت: این نوع هوانوردی نقش به سزایی در جذب گردشگر و توسعه اقتصادی استان دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل میراث ، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به اینکه هوانوردی عمومی در ایران در حال توسعه است، گفت: این نوع هوانوردی نقش به سزایی در جذب گردشگر و توسعه استان دارد.

با اشاره به اینکه البرز ظرفیت منحصر به فردی در حوزه گردشگری هوایی دارد، اظهار کرد: در کنار فرودگاه پیام، فرودگاه آزادی هم ظرفیت قابل توجهی برای پروازهای تفریحی دارد.
وی ادامه داد: علاوه بر این، یک باند پرواز هم در مجموعه کاخ مروارید وجود دارد که طی سال‌های گذشته بلا استفاده مانده و این امکان وجود دارد که دوباره فعال شود.
وی با اشاره به اینکه هوانوردی عمومی در ایران در حال توسعه است، گفت: این نوع هوانوردی نقش به سزایی در جذب گردشگر و توسعه اقتصادی استان دارد.
این مسئول تاکید کرد: با ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مناسب این زمینه وجود دارد که البرز به جای استانی عبوری به مقصد گردشگری تبدیل شود.
محمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ضرورت معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اشاره کرد و گفت: بر این اساس بنا شده طی ماه‌های آینده هفته فرهنگی البرز در استان‌هایی که اقلیم متفاوتی با استان ما دارند برگزار شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز ابراز کرد: خوزستان، یزد، هرمزگان و بوشهر از جمله استان‌هایی هستند که قرار است هفته فرهنگی البرز در آنها برگزار و هفته فرهنگی آنها هم در البرز برگزار شود.
وی همچنین به استقبال از سرمایه گذاران برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از جمله اقامتگاه‌های بومگردی اشاره کرد و گفت: امروز سعی شده بروکراسی اداری برای صدور مجوزهای مختلف به حداقل رسیده است.
منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.