تصویر
امیدآفرینی مشارکت اجتماعی را ارتقا می بخشد
30 دی 1402 - 11:02
0
رئیس ستاد انتخابات استان البرز در جمع مجریان برگزاری انتخابات در استان با اشاره به اینکه امیدآفرینی در جامعه مشارکت اجتماعی را ارتقا می بخشد گفت: انتخابات متعلق به یک حزب و جریان خاص نیست متعلق به همه است و چهره های شاخص و اثرگذار،دانشگاه ها و آموزش و پروش با بیان شاخص های مجلس انقلابی و داوطلب انقلابی امیدآفرینی را در جامعه برای افزایش مشارکت اجتماعی تسری ببخشند‌.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس ستاد انتخابات استان البرز در جمع مجریان برگزاری انتخابات در استان با اشاره به اینکه امیدآفرینی در جامعه مشارکت را ارتقا می بخشد گفت: انتخابات متعلق به یک حزب و جریان خاص نیست متعلق به همه است و چهره های شاخص و اثرگذار،دانشگاه ها و آموزش و پروش با بیان شاخص های مجلس انقلابی و داوطلب انقلابی امیدآفرینی را در جامعه برای افزایش مشارکت اجتماعی تسری ببخشند‌.

مرتضی ولی پوری پس از ویبنار ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع روسای کمیته های ستاد انتخابات استان گفت: منویات مقام معظم رهبری در تحقق ۴ مولفه امنیت،سلامت، رقابت و مشارکت نصب العین در فرایندهای اجرایی انتخابات قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: استان البرز در پیش ثبت نام ها سرآمدبود و انشاالله در مشارکت نیز پیشتاز باشد.
رئیس ستاد انتخابات استان البرز تصریح کرد: انتخابات مربوط به یک حزب و گروه خاص نیست و متعلق به همه است و مجریان باید زمینه را برای حضور حداکثری فراهم کنند.
در ابتدای این نشست وبیناری دکتر شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور مهم ترین راهبردهای اجرایی را در آستانه انتخابات یازدهم اسفندماه تشریح و تبیین کرد.
دکتر رمضانی رئیس مرکز حوزه انتخابیه ، و اشتهارد،دکترآقابراری رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج و روسای کمیته ها نیز در این وبینار سراسری حضور داشتند‌.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.