تصویر
انتخابات، میدان نبردی علیه دشمنان فخر و عزت جمهوری اسلامی ایران است
09 بهمن 1402 - 12:31
3
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: همانگونه که هدف ورزشکاران سربلندی کشور است، انتخابات نیز عرصه و میدان نبردی علیه دشمنان فخر و عزت این مرز و بوم است که باید همچنان قهرمانانه برای دفاع از عنوان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی وارد عمل شوند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: همانگونه که هدف ورزشکاران سربلندی کشور است، انتخابات نیز عرصه و میدان نبردی علیه دشمنان فخر و عزت این مرز و بوم است که باید همچنان قهرمانانه برای دفاع از عنوان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی وارد عمل شوند.

مجتبی عبداللهی در دیدار با جمعی از هیات های استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به تشریح شرایط و زیرساخت ها و سرانه های استان پرداخت و از اهتمام دولت مردمی سیزدهم برای جبران ضعف ها و کمبودها خبر داد.
وی افزود: این اراده نیز در استان البرز شکل گرفته و با شناسایی ضعف ها در بخش های مختلف نسبت به راه اندازی قرارگاه ها و نهضت های تخصصی اقدام کرده ایم.
عبداللهی گفت: این اطمینان را می دهم که در تعاقب رویکرد دولت محترم سیزدهم، آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزم و انسجامی که در استان وجود دارد، درصدد کسب رضایتمندی مردم در لایه های مختلف هستیم.
وی یک جامعه سالم را در گرو پویایی و تحرک ورزش دانست و افزود: روسای هیات های ورزشی، نقش بسیار مهمی در مطالبه گری، حمایت، پیشرفت، انسجام و همدلی مجموعه های ورزشی دارند.
استاندار البرز گفت: سرمایه ورزشکاران اعتبار، آبرو و افتخارات آنها است که برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی هزینه می کنند که جای قدردانی دارد.
وی افزود: همانگونه که هدف ورزشکاران سربلندی کشور است، انتخابات نیز عرصه و میدان نبردی علیه دشمنان فخر و عزت این مرز و بوم است که باید همچنان قهرمانانه برای دفاع از عنوان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی وارد عمل شوند.
عبداللهی گفت: به طور قطع کاستی هایی از گذشته در حوزه ورزش و جوانان استان انباشته شده ولی به شخصه زمان و برنامه ویژه ای برای جبران این نواقص گذاشته ام.
وی افزود: استان البرز بعنوان ایران کوچک، می تواند با همگرایی اقوام مختلف کشور، فرصت های همدلی و اتحاد را برای توسعه همه جانبه استان مورد بهره برداری قرار دهد.
استاندار البرز گفت: امید که جامعه جوانان و ورزشکاران اخلاق‌مدار استان در انتخابات پیش رو همچنان بعنوان الگو و پهلوان، حضوری پرشور را رقم بزنند.
وی افزود: همه بر عملکرد و برنامه های دولت مردمی سیزدهم آگاه هستیم و می توانیم گواهی بر تلاش ها جهت جبران کمبودها و کاستی ها باشیم، بنابراین حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات می تواند پشتیبان و حامی خدمتگزاران این نظام و نویدبخش توسعه و آبادانی باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.