تصویر
انتخاب دادستان مرکز استان و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز به عنوان مدیران نمونه ملی قوه قضائیه در سال ۱۴۰۱
12 تیر 1402 - 10:53
3
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز به عنوان مدیران برتر ملی انتخاب و توسط رئیس قوه قضائیه مورد تقدیر قرار گرفتند.
ارسال توسط :
پ
پ


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاون و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز به عنوان مدیران برتر ملی انتخاب و توسط رئیس قوه قضائیه مورد قرار گرفتند.

حسین با اعلام انتخاب دو مدیر از دادگستری کل استان البرز به عنوان مدیران برتر ملی قوه قضائیه در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: این موفقیت مرهون تلاش همه کارکنان قضایی و اداری به ویژه مدیران مربوطه در سال گذشته است که نتیجه آن انتخاب دو مدیر از دادگستری کل استان البرز و تقدیر رئیس قوه قضائیه از ایشان است.

افزود: یکی از محورهای سند تحول قضایی «ارزیابی عملکرد مدیران» در قوه قضائیه است که بر این اساس، انتخاب مدیران برتر قوه قضاییه در سال ۱۴۰۱ اجرایی و مدیران نمونه برگزیده و معرفی شدند؛ شاخص‌ها و نحوه ارزیابی مدیران برتر میزان موفقیت در اجرای راهکار‌های سند تحول قضایی، شاخص‌های ۱۴ گانه ارزیابی عملکردی دادگستری کل استان‌ها، اجرای برنامه‌های تحول و تعالی و اقدامات ویژه و تحولی است.
وی متذکر شد: مدیران برتر در کمیته‌ای با حضور نمایندگانی از حوزه ریاست قوه قضائیه، معاونت اول، مرکز حفاظت و اطلاعات، دادسرای انتظامی در معاونت راهبردی قوه تشکیل و با لحاظ عملکرد مدیران در سال ۱۴۰۱، مدیر برتر ملی، ستادی و استانی انتخاب شدند.

رئیس کل دادگستری استان البرز که خود وی نیز در سال گذشته به عنوان مدیر برتر ملی قوه قضائیه انتخاب و تقدیر شده، گفت: بر اساس ارزیابی این کمیته از استان البرز نیز دو مدیر در بین مدیران برتر قوه قضائیه در سال ۱۴۰۱ شناسایی و معرفی شدند؛ بر این اساس در حوزه «شورای قضایی استا‌ن‌ها»، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و در حوزه «معاونت‌های ستادی، مراکز و سازمان‌ها تابعه» نیز فرید نجف نیا در بین معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری های سراسر کشور به عنوان مدیران برتر ملی قوه قضائیه در سال گذشته معرفی و توسط رئیس قوه قضائیه مورد تقدیر قرار گرفتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.