تصویر
انتزاع فردیس و کرج طبق مواد قانونی، تعیین و تکلیف می‌شود
21 تیر 1402 - 16:30
1
استاندار البرز با اشاره به اینکه مسئله انتزاع فردیس به صورت جدی مدنظر قرار دارد و بررسی‌ها در حال انجام است، گفت: موضوع انتزاع در آینده و طبق مواد قانونی تعیین و تکلیف خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ


استاندار البرز با اشاره به اینکه مسئله انتزاع به صورت جدی مدنظر قرار دارد و بررسی‌ها در حال انجام است، گفت: موضوع انتزاع در آینده و طبق مواد قانونی تعیین و تکلیف خواهد شد.

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در یک گفتگوی رادیویی، در خصوص آخرین وضعیت انتزاع و فردیس، گفت: در مسائل مربوط به تقسیمات کشوری پایبند قوانین خواهیم بود و به اظهارنظرهای شخصی و گروهی اعتنا نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در مسئله فردیس و کرج هر دو مجموعه نقطه نظراتی دارند که از حیث قانونی نیز قابل بررسی و ارزیابی است، اضافه کرد: مقرر شده تا استانداری البرز با در نظر گرفتن اسناد، مدارک و قوانین در خصوص این مسئله حائز اهمیت حکمیت داشته باشد.
این مقام مسؤول با بیان اینکه در این خصوص چندین جلسه متعدد برگزار شده است، یادآور شد: ما معتقدیم که عدالت و حق باید بدون هیچ کم و کاستی برقرار شود.
استاندار البرز به استدلال‌های مطروحه از سوی و فردیس اشاره کرد و افزود: به زودی و بنا بر اسناد و مواد قانونی این مسئله تعیین تکلیف خواهد شد.
وی در پایان با بیان اینکه تعیین تکلیف انتزاع فردیس در اجرای پروژه‌ها و انجام امور تفاوت آنچنانی ایجاد نمی‌کند، اضافه کرد: درخواست دارم که مدیران این مسئله را گره کار خود قلمداد نکنند.
منبع فارس برچسب ها: استاندار البرز با اشاره به اینکه مسئله انتزاع فردیس به صورت جدی مدنظر قرار دارد و بررسی‌ها در حال انجام است، گفت: موضوع انتزاع در آینده و طبق مواد قانونی تعیین و تکلیف خواهد شد.
استاندار البرز با اشاره به اینکه مسئله انتزاع فردیس به صورت جدی مدنظر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.