تصویر
انتشار عمومی مصوبات شورای اسلامی شهر کرج از ابتدای شورای ششم تا کنون بی وقفه ادامه دارد
30 شهریور 1402 - 13:46
2
دبیر شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ماده 84 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور اظهار داشت: پایگاه رایانه ای به منظور اعلان عمومی مصوبات، بخشنامه ها و تصمیمات مرتبط با حقوق شهروندی فعال می باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

دبیر شورای اسلامی با اشاره به ماده ۸۴ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور اظهار داشت: پایگاه رایانه ای به منظور اعلان عمومی مصوبات، بخشنامه ها و تصمیمات مرتبط با حقوق شهروندی فعال می باشد.

مجتبی حاجی قاسمی با اشاره به اصل شفافیت به عنوان یکی از تکالیف شورای اسلامی شهراظهارداشت: "سامانه مصوبات" در پنجره اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر به نشانی shora.
karaj.
ir و در پرتال شهرداری به آدرس karaj.
ir فعال است و همواره مصوبات شورا ، تذکرات ، نطقهای پیش از دستور، لوایح شهرداری و طرحهای شورا به طور کامل مستندسازی و در دسترس عموم شهروندان قرار می گیرد.
وی افزود: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بر اصل دسترسی آزاد به اطلاعات تاکید دارند لذا همکاران دبیرخانه شورا در جهت ارائه خدمات مناسب و بهنگام تلاش می نمایند که بر این اساس دسترسی به اطلاعات مورد نیاز مخاطبین در تمام ساعات شبانه روز امکانپذیراست.
دبیرشورای اسلامی شهر کرج، تسریع در ارجاع و اقدام مصوبات و پیگیری هوشمندانه را از پتانسیلهای سامانه عنوان کرد و اظهار داشت: اطلاعات سامانه مذکور در راستای تحقق مدیریت شهری شیشه ای که یکی از اهداف دوره کنونی شورای اسلامی شهر است، همواره بروزرسانی می شود و خارج شدن کوتاه مدت سامانه از دسترس صرفا به دلایل فنی و کوتاه مدت بوده است.
رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: هرچند مصوبات شورا، مخاطب خاص خود را دارد اما از آنجائیکه تصمیمات شورا در روند زندگی شهروندان تاثیرگذار است بر اطلاع رسانی عمومی و به موقع تاکید داریم.
شایان ذکر است جهت کسب اطلاعات مورد نیاز از طریق سامانه مصوبات شورا میتوان به پرتال شهرداری به نشانی karaj.
ir/portal/home و یا shora.
karaj.
ir/portal/home رجوع و سپس از آیکون مربوطه استفاده نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.