تصویر
انتصابات جدید در معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس
27 آذر 1401 - 10:48
1
محمدرضا احمدی نژاد شهردار فردیس در احکامی جداگانه محمود کشاورز را به عنوان جانشین معاونت خدمات شهری و حامد ابراهیم خانی را به عنوان سرپرست مدیریت پسماند شهرداری فردیس منصوب کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

محمدرضا احمدی نژاد در احکامی جداگانه محمود کشاورز را به عنوان جانشین معاونت خدمات شهری و حامد ابراهیم خانی را به عنوان سرپرست مدیریت پسماند منصوب کرد.

ناصر حاجی محمدی در آیین جانشین معاونت خدمات شهری و مدیر پسماند شهرداری ، با بیان اینکه تغییرات مدیریتی موجب پویایی شهر می شود، اظهار کرد: مدیریت پسماند یکی از کلیدی ترین و مهم ترین حوزه های خدمات شهری محسوب می شود که وظایف بسیار مهمی را در سطح شهر به شکل مستمر بر عهده دارد.
وی در ادامه افزود: در شرایط کنونی، مدیریت پسماند نیازمند تحول است؛ حامد ابراهیم خانی یکی از مدیران با سابقه در حوزه های مختلف خدمات شهری است که امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی با حضور وی، در مدیریت پسماند باشیم.
حاجی محمدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات شایسته محسن بافقی مدیر سابق پسماند فردیس، از خدمات وی کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه خدمات شهری پیشانی مدیریت شهری است و خدمات این حوزه برای شهروندان بسیار ملموس می باشد، خاطرنشان کرد: حضور جانشین در معاونت خدمات شهری از اهمیت بالایی برخوردار است.
محمود کشاورز یکی از مدیران با تجربه و کارآمد در خدمات شهری است.
گفتنی است که در این آیین، محمود کشاورز به عنوان جانشین معاون خدمات شهری و حامد ابراهیم خانی به عنوان سرپرست مدیریت پسماند شهرداری فردیس معرفی شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.