تصویر
انتصاب بخشدار بخش رامجین
21 بهمن 1402 - 9:57
3
طی مراسمی از خدمات محمدرضا سرشار بخشدار سابق رامجین تقدیر و کریم رستمی به عنوان سرپرست جدید بخشداری رامجین شهرستان چهارباغ" معرفی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

طی مراسمی از خدمات محمدرضا سرشار بخشدار سابق رامجین و کریم رستمی به عنوان سرپرست جدید بخشداری رامجین شهرستان " معرفی شد.
_
آیین تکریم و معارفه بخشدار جدید بخش رامجین با حضور مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دربانی امام جمعه محترم شهرستان، مهندس چگینی معاون و مهندس میرفلاح مشاور،مهندس موسوی بخشدار مرکزی، روسای محترم حراست و بازرسی فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار چهارباغ، جمعی از روسای محترم ادارات و دستگاهها، روسای شورای بخش و روستاها و دهیاران و جمعی از همکاران محترم فرمانداری و بخشداری ها در سالن شهدای چهارباغ فرمانداری برگزار شد.
حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج اقای دربانی امام جمعه محترم شهرستان با تبریک عید مبعث و ایام الله دهه فجر به بخشی از آیات تلاوت شده در مراسم اشاره و افزود: مسئولیت امانت الهی بوده و ما در برابر خون شهدا پاسخگو هستیم لذا باید تمام تلاش خویش را برای رفع مشکلات و حل مسائل و در نهایت کسب رضایتمندی مردم انجام دهیم، ایشان در ادامه خاطرنشان کردند: تغییر سمت ها طبیعی بوده و فرصتی برای ایجاد تحول و تغییر مثبت برای رسیدن به توسعه بوده و امروز شاهد حضور یکی دیگر از نیروهای فعال و پرانرژی هستیم که تصدی بخشداری رامجین را برعهده خواهند گرفت و از زحمات دکتر سرشار که از جوانان شایسته شهرستان هستند که مسئولیت بخشداری را برعهده داشتند نیز تشکر می نمایم.
مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار در این مراسم با تبریک اعیاد ماه رجب و فرارسیدن عید مبعث، و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های دکتر محمدرضا سرشار در زمان تصدی مسئولیت بعنوان بخشدار ، بر تداوم همکاری و تلاش‌های همه جانبه دهیاران، اعضای شورا و معتمدین در راستای پیشرفت این منطقه با سرپرست جدید بخشداری و متقابلا همراهی و هم افزایی و همکاری بخشدار رامجین با اعضای شوراها و دهیاران ، معتمدین و بزرگان مناطق روستاهای بخش و روسای دستگاهای امنیتی و ادارات شهرستان تاکید کرد.
ایشان با اشاره به اینکه مردم شهرستان شایسته بهترین‌ها هستند، تاکید کرد: رسالت همه ما تلاش برای پیشرفت هرچه بیشتر نظام اسلامی و خدمت به کشور و حوزه مسئولیتی است و بایستی طوری عملکرد داشته باشیم که در پایان کار بخش محل خدمتی خود با وجدانی آسوده و جلب رضایت شهروندان همراه باشد و این همان عاقبت خیری و رضای خداوند نیز است.
نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه با اشاره به اینکه اسفندماه امسال انتخابات را پیش رو داریم، بر حضور پرشور و مشارکت حداکثری در راستای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با همراهی، وحدت و همدلی مردم و با امنیت کامل تاکید کرد و خطاب به سرپرست جدید بخشداری رامجین گفت: باید اخلاص، کسب رضای الهی و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را در اولویت کاری خود قرار دهید چرا که خدمتگذاری صادقانه به مردم رضایتمندی خدا و در نهایت توسعه حوزه مسئولیتی را به دنبال دارد.
فرماندار چهارباغ همچنین تصریح کرد: انتظار میرود که در حوزه بخش رامجین و مشکلات و مسائل روستاهای بخش به صورت جدی ورود پیدا کرده و برنامه ریزی منسجم و شبانه روزی برای پیگیری موضوعات را لحاظ نمایید تا شاهد توسعه پایدار روستایی در منطقه بخش رامجین شهرستان چهارباغ باشیم.
شایان ذکر است،طی حکمی از سوی دکتر عبداللهی استاندار محترم "کریم رستمی" به عنوان سرپرست بخشداری رامجین معرفی شده و از زحمات دکتر محمد رضا سرشار بخشدار سابق تجلیل شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.