تصویر
انتصاب سرپرستان دهیاری روستاهای قبچاق و قوچ حصار
18 آبان 1402 - 9:02
1
طی جلسه‌ای آقایان محمد برغمدی به عنوان سرپرست دهیاری روستای قبچاق و محمد توده زعیم به عنوان سرپرست دهیاری روستای قوچ حصار از سوی بخشدار مرکزی شهرستان نظرآباد منصوب و معارفه گردیدند.
ارسال توسط :
پ
پ

طی جلسه‌ای آقایان محمد برغمدی به عنوان سرپرست دهیاری روستای قبچاق و محمد توده زعیم به عنوان سرپرست دهیاری روستای قوچ حصار از سوی بخشدار مرکزی شهرستان منصوب و معارفه گردیدند.

بخشدار مرکزی ضمن تشریح روند صدور مجوز تأسیس دهیاری در روستاهای قبچاق، قوچ حصار و کله بهرام اظهار داشت: پس از آغاز به کار دوره ششم شوراهای اسلامی موضوع استقرار دهیاری در روستاهای فاقد دهیاری بخش در دستور کار قرار گرفت که با پیگیری‌های مستمر بخشداری مرکزی و رهنمودهای راهگشای دکتر بغدادی فرماندار محترم شهرستان نظرآباد و همچنین مساعدت دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز طی روزهای اخیر با موافقت وزارت محترم کشور مجوز تأسیس دهیاری سه روستا صادر و مراحل انتصاب دهیار و استقرار دهیاری در این روستاها آغاز شد.
کیاحیرتی در بخش دیگری از سخنان خود خدمت به مردم شریف روستاها را توفیق مهمی دانست که نصیب دهیاران و شوراهای اسلامی گردیده و تلاش برای آبادانی و شکوفایی هرچه بیشتر روستاها را در مسیر پیشرفت ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت توصیف نمود.
وی عمل به قوانین کشور و نیز مقررات مربوط به دهیاری‌ها را به عنوان سرلوحه کار دهیاران به ایشان گوشزد و جدیت در مسائلی نظیر پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، بهبود محیط و نظافت روستاها، پیگیری رفع مشکلات عمرانی و توجه به معضلات را متذکر گردید.
شایان ذکر است سرپرست دهیاری روستای کله بهرام نیز در هفته آینده منصوب خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.