تصویر
انتصاب مشاور استاندار البرز در امور مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز
06 آذر 1401 - 9:06
2
مشاور استاندار البرز در امور مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز، در حکمی از سوی استاندار منصوب شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مشاور استاندار البرز در امور مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز، در حکمی از سوی استاندار منصوب شد.

درمتن حکم مجتبی عبداللهی خطاب به عبدالعظیم شمخانی ، آمده است:
جناب آقای عبدالعظیم شمخانی
با عنایت به سوابق، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور در امور مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز منصوب می شوید.

انتظار است، با استفاده حداکثری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل موجود و جلب همراهی و مشارکت تمامی دستگاهها و سازمان های مردم نهاد، نسبت به برگزاری منظم و دقیق جلسات شورا و کمیسیون و ایجاد هماهنگی بین دستگاههای عضو و مرتبط استان و انجام برنامه ریزی هدفمند و موثر، مقابله با هر نوع اقدام و فعالیت غیر قانونی مرتبط با مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز، پیگیری از تهدید و آسیب و ، صیانت و اشتغال، پیگیری اقدامات قضایی و ضربه زدن به جریان های مالی مرتبط با اقدامات و فعالیت های غیر قانونی قاچاقچیان با تمرکز بر اقدامات اطلاعاتی، همچنین مرئمی نمودن امر مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز، استفاده از ظرفیت خیرین، تهیه سامانه اطلاعات با هماهنگی دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان البرز اقدام نمائید.
امید است، با اتکال به خداوند متعال وظایف محوله را در چهارچوب قوانین و مقررات در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اهداف عالیه دولت محترم مردمی ایران قوی به انجام رسانید.
توفیق روز افزوزن شما را از درگاه پروردگار مسئلت دارم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.