تصویر
انتظارات از استان ورزش خیز البرز، بالا است
04 شهریور 1402 - 17:16
4
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی انتظارات از استان ورزش خیز البرز را بالا دانست.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی انتظارات از استان ورزش خیز البرز را بالا دانست.

احمد گواری سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت استان البرز که صبح امروز (شنبه ۴ شهریور) در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با قدردانی از برگزار کنندگان مجمع اظهار کرد: در دوران ابتدایی تشکیل و سرپرستی هیئت، تلاش های خوبی در آمادگی جسمانی استان البرز انجام گرفت.
وی با بیان این که " در ابتدای راه اندازی یک فدراسیون و یا هیئت وجود مشکلات طبیعی است " ادامه داد: رئیس منتخب هیئت از امروز مسئولیت سنگین و خطیری بر عهده خواهد داشت که می بایست در کنار تلاش مضاعف، برای آن برنامه ریزی صحیح و اصولی داشته باشد.
گواری افزود: بدون تردید همدلی و وفاق تمامی اعضای مجمع اتفاقات خوبی را برای آمادگی جسمانی استان البرز رقم خواهد زد و لازم است که همگی برای رسیدن به وضعیت مطلوب، تمام توان خود را به کار گیریم.
وی با بیان این که " مشکلات زیر ساختی در ورزش البرز وجود دارد " عنوان کرد: البرز استانی ورزش خیز می باشد که همواره در بین جامعه ورزش کشور انتظارات بالایی از آن وجود داشته است.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به " وضعیت نامناسب آمادگی جسمانی مردم " تصریح کرد: امیدواریم با تلاش هیئت آمادگی جسمانی البرز شاهد توسعه روز افزون این مهم در سطح استان باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.