انتظارات نا به حق دستگاه‌های اجرایی متولی در حوزه آسیب‌های اجتماعی از مدیریت شهری
  • مهر ۱۵, ۱۴۰۳ ساعت: 6:45
  • نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به آمار افرادی که در گرمخانه ها ساکن می‌شوند، گفت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی دستگاه های متولی بی توجه به وظایف ذاتی خود همه توجهشان به کمک های مالی مدیریت شهری است و گاها این طور تبیین میشود متولی مجموعه مدیریت شهری است. به گزارش پایگاه خبری […]

    پ
    پ

    نایب رییس شورای اسلامی شهر با اشاره به آمار افرادی که در گرمخانه ها ساکن می‌شوند، گفت: در حوزه آسیب‌های دستگاه های متولی بی توجه به وظایف ذاتی خود همه توجهشان به کمک های مالی مدیریت شهری است و گاها این طور تبیین میشود متولی مجموعه مدیریت شهری است.

    به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ، در حاشیه کمیسیون تلفیق اظهار داشت: فعالیت گرمخانه ها از همان سال اول شورا مورد بازدید، بررسی و نقد جدی تعدادی از اعضا شورا قرار گرفت و متاسفانه سیاست های شورا در این خصوص اصلا مورد توجه قرار نگرفت و همچنان گرمخانه ها به همان روال معمول سالیان گذشته اداره می شود و تنها یک تعداد افراد خاص از فضای گرمخانه استفاده میکنند و حتی تعداد این افراد کاهش نیافته است.

    وی با بیان اینکه شورای ششم در حوزه آسیب‌های اجتماعی بسیار دغدغه مند عمل نمود، عنوان کرد: شورای ششم در موضوع کمپ های ماده ۱۶ مصوبات خوبی از باب حق انتفاع و همچنین کمک های نقدی گذرانده است.

    وی با بیان اینکه در گرمخانه ها مشکلات زیادی وجود دارد و به ترخیص افرادی که در گرمخانه ساکن میشوند در ساعات اول صبح اشاره و اذعان کرد: با توجه به اینکه این گرمخانه در نزدیکی چند مدرسه پسرانه قرار دارد، برای نوجوانان و خانواده هایشان نگرانی زیادی ایجاد کرده است.

    منعمی همچنین از محل احداث گرمخانه بانوان که در پارک چمران است، سخن گفت و افزود: این محل در پارک نیز که محل رفت و آمد خانواده هاست برای وجود گرمخانه مناسب نبود و از حل این معضل غفلت شد.

    نایب رییس شورای اسلامی تأکید کرد: با این که شورای ششم تمام تلاش خود را در موضوع آسیب های اجتماعی به کار بست ولی متاسفانه به اندازه دغدغه ای که داشتیم کار درست انجام نشد.

    منبع: پایگاه اطلاع رسانی کرج امروز – شهرداری کرج

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر