تصویر
انتقاد عضو شورای شهر از روند اجرای پروژه پارکرود
30 آبان 1401 - 9:16
1
عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه پروژه پارکرود یک نماد هویتی برای ما خواهد بود، گفت: بیش از یک سال و نیم از کلنگ زنی پروژه می‌گذرد، روند لاکپشتی پروژه قابل قبول نیست.
ارسال توسط :
پ
پ

عضو با اشاره به اینکه پروژه پارکرود یک نماد هویتی برای ما خواهد بود، گفت: بیش از یک سال و نیم از کلنگ زنی پروژه می‌گذرد، روند لاکپشتی پروژه قابل قبول نیست.

حسین مهاجری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا اسلامی ، امروز در نطق پیش از دستور شورا شهر، با طرح این سوال که چرا شورا ششم سراغ پروژه پارکرود رفت؟، گفت: به دلیل منافع و و محیط زیستی و پتانسیل بسیاری را که در خود جای داده است.
مهاجری ادامه داد: پروژه پارکرود تغییر رویکرد شهری و استفاده از فرصت بی‌نظیر رودخانه برای است، این پروژه می‌تواند عدالت توزیعی در مناطق محروم همجوار مثل اسلام آباد و حصار را داشته باشد.
پروژه پارکرود یک نماد هویت ساز برای شهر کرج فراهم کند و می‌تواند اقتصاد بخش‌ها منفک شهری را ایجاد کند و تقویت موقعیت اطراف باشد.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا اسلامی شهر کرج افزود:محدوده این پروژه ۷ کیلومتر است و مزایا و پتانسیل قوی دارد که آشتی مدیریت شهری با میراث طبیعی رودخانه کرج باشد.
شرایطی که در این منطقه ایجاد شده، بستر را برای مدیریت شهری فراهم کرده است و با حداقل هزینه و کمترین زمان می‌شود پروژه خوبی را ایجاد کند.
عضو شورا شهر کرج گفت: محاسن پروژه سازماندهی آسیب‌ها اجتماعی است، همین طور فرصت را در خود جای داده است.
پروژه پارکرود بهمن ماه سال ۱۴۰۰ با حضور مدیران ارشد استانداری کلنگ خورد و حضور مدیران ارشد نشان اهمیت را دارد و مدیریت شهری قول داد در پروژه ۵ ماه در خرداد فاز اول را به نتیجه برساند و غریب به ۱۰ ماه است از زمان این پروژه گذشته است.
وی ادامه داد: قطعا کار ها خوبی صورت گرفته است اما آیا این مقدار فعالیت کفایت دارد؟ انتظار می‌رفت اجرا پروژه در زمان کمتری به اتمام برسد و هنوز هم ما امید نداریم فاز اول به بهره برداری برسد.
وی افزود: حدود ۲۰ جلسه در ادارات و با حضور مدیران مختلف پیگیری انجام شده است، اما ظاهرا مدیریت شهری دغدغه ای برای به سرانجام رسیدن این موضوع ندارد و بیش از یک ماه این پروژه دست نخورده است.
مهاجری گفت: طبق قرارداد حدود ۷ میلیارد است اگر نیاز به لایحه است، لایحه پیگیری شود.
بیش از یک سال و سه ماه از پروژه گذشته است با این روش موضوع به نتیجه نخواهد رسید.
در هرصورت جناب آقای شهردار فرصت در چشم بهم زدنی به اتمام می‌رسد و مانند گذشتگان خیلی از پروژه ها نیمه کاره می‌مانند این دوره تمام می‌شود و مردم مارا قضاوت خواهند کرد امیداست این حرکت لاک‌پشتی به دغدغه سریع تر تبدیل شو منبع فارس برچسب ها: عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه پروژه پارکرود یک نماد هویتی برای ما خواهد بود، گفت: بیش از یک سال و نیم از کلنگ زنی پروژه می‌گذرد، روند لاکپشتی پروژه قابل قبول نیست.
عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه پروژه پارکرود یک نماد هویتی برای ما خواهد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.