انتقاد عضو شورای شهر کرج از رها بودن بعضی خطوط تاکسیرانی
  • مهر ۱۴, ۱۴۰۳ ساعت: 9:08
  • شناسه : 1576601
    0

    نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به عملکرد ضعیف نظارت بر خطوط تاکسی در سطح شهر گفت: حضور نداشتن تاکسی‌ها در بعضی خطوط باعث ایجاد مشکل شده است. به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی پیش از ظهر امروز _شنبه چهاردهم مهر_ در صدوهشتادو ششمین جلسه کمیسیون تلفیق شورای […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    انتقاد عضو شورای شهر کرج از رها بودن بعضی خطوط تاکسیرانی

    نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر با اشاره به عملکرد ضعیف نظارت بر خطوط تاکسی در سطح شهر گفت: حضور نداشتن تاکسی‌ها در بعضی خطوط باعث ایجاد مشکل شده است.

    به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، پیش از ظهر امروز _شنبه چهاردهم مهر_ در صدوهشتادو ششمین جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی ، اظهار کرد: در خطوط تاکسی به ویژه خط تاکسی شهید سلطانی عملکرد ضعیفی مشاهده می‌شود و تاکنون با وجود تذکرات گذشته، همچنان مسافران در این ایستگاه سرگردان هستند.

    وی با اشاره به حضور نداشتن تاکسی‌ها در بعضی خطوط، افزود: در ایام بارندگی شهروندان سرگردان خواهند بود و این موضوع باید به سرعت برنامه‌ریزی شود.

    نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به رونمایی از ون معلولان که به صورت نمادین بود، خاطرنشان کرد: این ون باید در مسیر خدمت‌رسانی قرار گیرد، ایرادات آن مشخص شود تا معلولان از خدمات پیش‌بینی شده به صورت مطلوبی بهره‌مند شوند.

    رحیمی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های خدماتی برای معلولان اضافه کرد: برای آغاز کار، حداقل سه ون باید در مدار خدمت‌رسانی فعال شود.

    منبع: ایمنا

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر