تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

انتقاد مدیرعامل تیم شهدای رزکان از داوری‌های لیگ دسته دو
13 بهمن 1401 - 16:35
3
مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان البرز گفت: متاسفانه در هفته‌های اخیر داوران شهامت لازم را برای اتخاذ تصمیمات مهم در لحظات حساس در بازی‌های شهدای رزکان نداشته‌اند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان البرز گفت: متاسفانه در هفته‌های اخیر داوران شهامت لازم را برای اتخاذ تصمیمات مهم در لحظات حساس در بازی‌های شهدای رزکان نداشته‌اند.

حمید کریمی گفت: متاسفانه در چند هفته اخیر و به خصوص در دیدار مقابل شهدای بابلسر قضاوت‌های یک‌ سویه و پر از اشتباه به ضرر تیم شهدای رزکان بود.
این درحالی است که نماینده استان البرز در وضعیتی حساس به لحاظ جدولی به سر می برد و هرکدام از این اشتباهات منجر به از دست رفتن امتیازات حیاتی و تاثیرات منفی روحی و روانی برای اعضای تیم می‌شود.
وی ادامه داد: متاسفانه در هفته های اخیر داوران شهامت لازم را برای اتخاذ تصمیمات مهم در لحظات حساس در بازی های شهدای رزکان نداشته‌اند؛ چرا که نجابت شهدای رزکان را ملاک سوت های خود قرار می دهند.
کریمی افزود: در دیدار مقابل شهدای بابلسر یک پنالتی صد در صد ما گرفته نشد و اگر داور این اشتباه را انجام نمی‌داد شرایط بازی تغییر می کرد و من تعجب می‌کنم چرا شرایط فوتبال در ایران دارد به سمتی می‌رود که اعتراض های بی شمار کادر فنی در سوت های داور تاثیر دارد.
کریمی یادآور شد: نام باشگاه ما بنام شهدا است و اخلاق و جوانمردی همیشه حرف اول را در تیم ما می زند و در تمام بازی ها کادرفنی باشگاه شهدای رزکان به قضاوت داوران احترام گذاشتند ولی من نمی‌دانم چه کسی مسئول کمیته داوران است و چرا هیچ نظارتی بر قضاوت داوران نمی‌شود.
کریمی در پایان گفت: تنها خواسته باشگاه شهدای رزکان همواره تعیین نتایج و عدالت در مستطیل سبز بوده است و امیدواریم با تمرکز و فراهم شدن امکانات و ابزارهای لازم اشتباهات داوری به حداقل برسد تا چرخش توپ و تقابل تیم ها تعیین کننده امتیازات و جایگاه هر تیم در جدول مسابقات باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.