انتقاد نماینده کرج از قراردادهای نادرست در شهرداری‌ها
  • مهر ۱۲, ۱۴۰۳ ساعت: 13:23
  • شناسه : 1544937
    0

    نماینده مردم ‌کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد در مجلس گفت: سامان‌بخشی به موضوع قراردادهای کارگری، کارمندی و نیروهای پیمانکاری در شهرداری‌ها از دیگر مطالبات مردم بوده و خواستار اصلاح رویه نادرست در این حوزه هستیم. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم علی شیرین‌زاد در حاشیه برگزاری نشست شورای اسلامی استان البرز که با […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نماینده مردم ‌، ، آسارا و اشتهارد در مجلس گفت: سامان‌بخشی به موضوع قراردادهای کارگری، کارمندی و نیروهای پیمانکاری در شهرداری‌ها از دیگر مطالبات مردم بوده و خواستار اصلاح رویه نادرست در این حوزه هستیم.

    استانها –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم علی شیرین‌زاد در حاشیه برگزاری نشست شورای اسلامی استان البرز که با حضور رییس مجمع نمایندگان برگزار شد، با تاکید بر اهمیت پیگیری مصوبات توسط اعضای شوراهای اسلامی شهرستان‌ها، اظهار داشت: همت مسئولان استان در پیگیری موضوعات شهرستان‌ها و اجرایی شدن آن‌ها می‌تواند رضایت عمومی را فراهم کند.

    نماینده مردم‌کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد در مجلس افزود: بررسی گزارشات و تعیین خط مشی‌ها پرداخت و ضرورت شهرستان شدن محمدشهر، کمالشهر و جزو اولویت‌های استان بوده است.

    وی همچنین به موضوع حق آبه مشکین دشت، کمبود آب در بلوار کامیونداران و حل معضل پسماند در شهرک صنعتی اشتهارد اشاره کرد و گفت: رصد گزارشات مردمی نشان می‌دهد که این موارد از اهم انتظارات و مطالبات به حق شهروندان است.

    وی عنوان کرد: سامان‌بخشی به موضوع قراردادهای کارگری، کارمندی و نیروهای پیمانکاری در شهرداری‌ها از دیگر مطالبات مردم بوده و خواستار اصلاح رویه نادرست در این حوزه هستیم.

    عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی بر نقش مهم شوراهای اسلامی در این زمینه تأکید کرد و ادامه داد: با تشکیل جلسات و کارگروه‌های تخصصی به صورت جداگانه در شهرستان‌ها، می‌توان به این موضوعات رسیدگی کرد.

    به گزارش تسنیم، این نشست به بررسی مسائل و چالش‌های موجود در شهرستان‌های البرز اختصاص داشت و بر لزوم توجه به خواسته‌های عمومی تأکید شد که نشان‌دهنده عزم و اراده نمایندگان استان برای پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های شهروندان و بهبود شرایط زندگی در شهرستان‌های البرز بود.

    انتهای پیام/

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر