انتقال آب از سد کرج به طالقان و فردیس در حال انجام است

مدیرعامل آب و فاضلاب استان البرز گفت: برای سال آینده پنج حلقه چاه آماده تجهیز است، سه حلقه دیگر دو ماه آینده تجهیز خواهد شد و پروژه‌ انتقال آب از سد کرج و طالقان به در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حمیدرضا نامداری در سومین نشست شورای اداری شهرستان فردیس که صبح امروز _دوشنبه بیست‌وسوم مهر_ در سالن جلسات سپاه امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته شهرستان فردیس در حوزه تأمین و برقراری برق وضعیت خوبی نداشتیم.

وی با اشاره به چالش برق و آب در شهرستان فردیس طی سال گذشته افزود: با اقدامات اصلاحی هیدرولیکی و بازسازی شبکه در شش ماه امسال شاهد کاهش ۱۴ درصدی حوادث بودیم که ۳۸ درصد کاهش حوادث شبکه اصلی بود و باعث کاهش هدر رفت محسوس آب شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز خاطرنشان کرد: برای سال آینده پنج حلقه چاه آماده تجهیز است، سه حلقه دیگر در دو ماه آینده تجهیز خواهد شد و پروژه انتقال آب از سد کرج و طالقان به فردیس در حال انجام است.

نامداری با اشاره به ظرفیت فاضلاب به شهرستان فردیس، گفت: مهمترین کار در این زمینه تأمین زمین است که پس از پیگیری‌های متعدد به نتیجه‌ای نرسیدیم، چراکه مقرر بود نیروگاه منتظر قائم (عج) را متقاعد کنیم تا سرمایه‌گذار باشد، اما این مهم محقق نشد.

نامداری تاکید کرد: ایجاد تصفیه‌خانه می‌تواند یکی از معضلات را رفع کند تا این مشکل از محل اعتبارات عمرانی، سرمایه‌گذاری و پساب نیروگاه رفع شود.

وی گفت: استفاده پساب در فضای سبز با توافقات شکل گرفته با پایین دست در شهرک وحدت و پارک تندرستی برای فضای سبز انجام می‌شود.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر