تصویر
اولین عمل جراحی روده بزرگ به روش مدرن لاپارسکوپی در بیمارستان کمالی در البرز
10 شهریور 1401 - 8:47
0
اولین عمل جراحی روده بزرگ به روش مدرن لاپارسكوپی در بیمارستان كمالی در البرز با موفقیت انجام شد.
ارسال توسط :
پ
پ

اولین عمل جراحی روده بزرگ به روش مدرن لاپارسکوپی در بیمارستان کمالی در البرز با موفقیت انجام شد.

عمل جراحی کولکتومی ( مربوط به روده بزرگ) به روش لاپارسکوپی(بدون برش شکم) در بیمارستان کمالی برای اولین بار در البرز با موفیقت انجام شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی البرز- صبح امروز برای اولین بار در استان البرز عمل جراحی کولکتومی لاپارسکوپی در مرکز آموزشی درمانی کمالی توسط دکتر پرهام خوشدانی فراهانی برد تخصصی جراحی عمومی و عضو هیات علمی دانشگاه با موفقیت انجام شد.
دکتر پرهام خوشدانی فرهانی با بیان موفقیت آمیز بودن عمل جراحی کولکتومی لاپارسکوپی تصریح کرد: بیمار با درد شکمی طولانی مدت به بیمارستان مراجعه کرده و پس از انجام آزمایشات مختلف بیماری در ناحیه کولون سیگموئید ( روده بزرگ) تشخیص داده میشود که تحت درمان دارویی قرار میگیرند و متاسفانه بیماری به درمان دارویی پاسخ نداده و باید تحت عمل جراحی قرار میگرفتند که امروز خوشبختانه به روش مدرن و جدید لاپارسکوپی که یک روش کم خطر و کم تهاجم است ، بدون برش ناحیه شکم تحت عمل جراحی قرار گرفتند و نتیجه کاملا رضایت بخش بود.
وی افزود: این عمل جراحی با روش کاملا لاپراسکوپی که یکی از پیشرفته ترین روش های درمان برای بیماری های روده بزرگ است انجام شد و در این روش بیمار پس از عمل جراحی درد و ناراحتی کمتری را تجربه خواهد کرد و عوارض بعد از جراحی در این روش بسیار کمتر خواهد بود و روند بهبود بسیار سریعتر است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.