تصویر
انجام بیش از ۲۷۶ هزار ماموریت توسط اورژانس البرز طی ۱۵گذشته
14 تیر 1403 - 10:17
1

دکتر شهرام صیادی ، رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در اجلاس روسای اورژانس سراسر کشو در گرمدره استان البرز برگزار شد ، گفت : البرز سی و یکمین استان با جمعیت بیش از ۳ می..

ارسال توسط :
پ
پ


دکتر شهرام صیادی ، در اجلاس روسای اورژانس سراسر کشو در استان البرز برگزار شد ، گفت : البرز سی و یکمین استان با جمعیت بیش از ۳ میلیون نفر و یکی از مهاجر پذیر ترین استان هاست که در مسیر مواصلاتی ۱۴ استان کشور قرار دارد و به همین علت بار ترافیکی و تصادفی زیادی را متحمل می شود و تقویت اورژانس به ارایه خدمات پیش بیمارستانی سریع و با کیفیت کمک می کند.
وی افزود : این استان به دلیل هم جواری با تهران از اهمیت و شرایط ویژه ای برخودار است ۲۰ درصد بارترافیکی کشور را به دوش می کشد و با وجود مخاطرات و تصادفات جاده ای نیاز هست ناوگان اورژانس جاده ای در این استان بیش از پیش تقویت شود. وی در ادامه به وجود دو منطقه صعب العبور و توریستی ( جاده چالوس و ) اشاره کرد که اهمیت فعالیت اورژانس در البرز را دو چندان می کند . رییس دانشگاه خاطر نشان کرد : ناوگان اورژانس البرز با ۷۹ آمبولانس ، ۳ اتوبوس آمبولانس ، ۱۴ موتور لانس و ۱ بالگرد و با ۶۹۸ نیروی انسانی فعالیت می‌کند و نیاز است حداقل ۱۲۳ نفر نیروی دیگر به این مجموعه افزوده شود. وی ادامه داد: البرز دارای ۹۰ پایگاه اورژانس شهری، جاده ای ، هوایی و موتوری است و نیاز دارد این پایگاه ها توسعه و تقویت شود. دکتر صیادی گفت : طی ۱۵ ماه گذشته بیش از ۷۲۱ هزار تماس با اورژانس البرز گرفته شده و بیش از ۲۶۷ هزار ماموریت انجام شده است.در ادامه رییس دانشگاه به بخشی از دستاورد های اورژانس البرز در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت : احداث آشیانه و پدبالگرد اورژانس هوایی با پیشرفت فیزیکی ۶۰درصد ، ساخت و بهره برداری از ۱۴ پایگاه اورژانس ، تجهیز تمامی آمبولانسها به دستگاه تله مدسیین اورهال و بهسازی ۱۵ دستگاه آمبولانس از جمله این دستاورد ها است. نسخه قابل چاپ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.