تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

انجام فعالیت های مشترک تحقیقاتی موسسه رازی با سازمان بسیج اساتید کشور
29 آذر 1402 - 11:29
2
نشست ارزیابی عملکرد کانون بسیج اساتید موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با حضور مسئولانی از سازمان بسیج اساتید کشوری و استانی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نشست ارزیابی عملکرد کانون بسیج اساتید موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با حضور مسئولانی از سازمان بسیج اساتید کشوری و استانی برگزار شد.

دیدار جمعی از مسئولان سازمان بسیج اساتید کشوری و استانی با اعضای کانون بسیج اساتید موسسه رازی با حضور محمدی معاون بازرسی سازمان بسیج اساتید کشور، شریفی مسئول اشراف سازمان بسیج اساتید و رحیمی پور رئیس بسیج اساتید استان البرز در سالن زنده یاد دکتر مرتضی کاوه برگزار شد.
معاون تحقیق و تولید فراورده های بیولوژیک موسسه رازی در این نشست، با اشاره به رسالت موسسه در ارتباط با سلامت جامعه، اظهار کرد: تلاش همکاران این مجموعه، تولید و عرضه به موقع محصولات پزشکی و دامپزشکی، جلوگیری از واردات و کمک به خودکفایی کشور است.
دکتر فلاح آبادی، افزود: با توجه به ماهیت فعالیت های موسسه رازی، از نخستین مراکزی بود که تحت تحریم قرار گرفت اما با تلاش کارکنان موسسه خللی در تولیدات رخ نداد و با همکاری اندیشمندان و محققان این مجموعه بیماری های مانند سرخک، سرخجه ، اوریون و فلج اطفال در کشور کنترل یا ریشه کن شد.

عضو کانون بسیج اساتید موسسه رازی، اهمیت استراتژیک موسسه را تا آنجا عنوان کرد که در صورت تولید نشدن محصولات بیولولوژیک، کشورهای تولید کننده این محصولات را در اختیار ما قرار نخواهند داد و تصریح کرد: حمایت از موسسه در قالب انعکاس دغدغه ها و بیان جایگاه موسسه به مسئولان ارشد نظام، بازسازی زیرساخت ها، تامین نیروی انسانی مجرب و .
.
از اقدامات لازم برای محافظت از مراکز استراتژیک کشور است.
دکتر اسلام پناه رئیس کانون بسیج اساتید موسسه رازی نیز به عملکرد و اقدامات این کانون از جمله برپایی برنامه اردوی خانوادگی بصیرت، همکاری در برپایی موکب اربعین، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی و ، اعلام موضع در وقایع اخیر فلسطین، فراخوان برگزاری جشنواره علمی پژوهشی، نمایش فیلم، همکاری در برگزاری برنامه های مناسبتی موسسه، برپایی راهپیمایی ها اشاره کرد و گفت: اعضای کانون بسیج اساتید موسسه در بخش های مختلف حضوری فعال دارند و دو تن از منتخبان جشنواره خوارزمی و پژوهشگر برتر سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج نیز از اعضای این کانون هستند.
وی با بیان این که موسسه برای استان البرز و کشور ذی قیمت است، تاکید کرد: همه باید در شناخته تر شدن موسسه و اهمیت آن در مسائل راهبردی کمک کنند.
در ادامه این نشست، محمدی معاون بازرسی سازمان بسیج اساتید کشور با ابراز خرسندی از حضور در موسسه رازی، اظهار کرد: تولیدات این موسسه سبب تحمیل فشار کمتر بر مردم شده و واکسن های مورد نیاز در داخل ساخته شود.
وی، یکی از برنامه های اصلی سازمان بسیج اساتید را استفاده از ظرفیت بالای محققان و اساتیداین سازمان در حل مسائل و چالش های کشور عنوان کرد و افزود: وجود ۶۰ هزار بسیجی در سازمان بسیج اساتید که ۳۳ هزار نفر آنان عضو هیئت علمی و حدود ۱۰ هزار نفر از اساتید حوزه های فنی هستند، ظرفیتی مناسب برای تعامل با مجموعه های مهم همچون موسسه رازی جهت کمک به رفع مشکلات این مجموعه ها است.
وی یادآور شد: برپایی اردوهای پیشرفت نیز که مدتی است با هدف تقویت خودباوری وآشنایی بیشتر با دستاوردها و پیشرفت های کشور آغاز شده، فضای مناسبی برای ارتباط بین بخشی فراهم آورده است.
برنامه ریزی برای بازدید اعضای سازمان بسیج اساتید و اساتید نقاط مختلف کشور از بخش های متعدد و خطوط تولید موسسه رازی به منظور آشنایی با پیشرفت ها، دغدغه ها و محدودیت های این مجموعه، رایزنی در خصوص تهیه مستند و انعکاس دستاوردها و موفقیت های مجموعه هایی مانند موسسه رازی و نمایش در صدا و سیما، مدارس و دانشگاه ها و انجام اقداماتی مانند فعالیت های مشترک تحقیقاتی با سازمان بسیج اساتید، از پیشنهادهای مطرح شده در این نشست بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.