تصویر
انجام مسئولیت های اجتماعی در قالب ۱۵ اقدام در اداره آموزش
16 شهریور 1402 - 10:29
1
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در مورد مسئولیت های اجتماعی اداره آموزش این شرکت بیان کرد: این اداره در قالب 15 اقدام در قالب مسئولیت اجتماعی انجام وظیفه کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در مورد مسئولیت های اداره آموزش این شرکت بیان کرد: این اداره در قالب ۱۵ اقدام در قالب مسئولیت اجتماعی انجام وظیفه کرده است.

سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت درباره مسئولیت های اجتماعی اداره آموزش شرکت گاز استان البرز بیان کرد: این واحد در ۱۵ ردیف، اقداماتی در قالب مسئولیت اجتماعی انجام داده است.
وی ادامه داد: این مسئولیت ها در قالب برگزاری دوره آموزشی کارکنان پیمانکار، عمومی HSE در سه دوره، ایمنی ترافیک و رانندگی تدافعی در دو دوره، مدیریت مواد زائد، اصول و مبانی پدافند غیر عامل، بهداشت روانی در خانواده و جامعه، اصول تغذیه سالم، کمک های اولیه پیشرفته، ایمنی برشکاری، درس آموزی از حوادث، ارتقای سلامت و کیفیت زندگی با رویکرد خود مراقبتی و مدیریت سبز انجام شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: این فعالیت ها که توسط اداره آموزش این شرکت انجام شده است، گوشه ای از فعالیت های اجتماعی انجام شده می باشد.
مسئولیت های اجتماعی اقدامات بی شماری است که شرکت ها و مناطق تابعه صنعت گاز علاوه بر فعالیت های گسترده در بخش های مختلف فراورش، انتقال و توزیع گاز در شرایط بحرانی سیل، زلزله، ساخت پل، آسفالت و .
.
.
در سطح کشور انجام می دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.