انجمن اولیا و مربیان ارتباط سازنده‌ای میان مدرسه و خانواده‌ها شکل داده است

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد انجمن اولیا و مربیان با توجه به ارتباط سازنده‌ای که از این طریق میان مدرسه و خانواده‌ها شکل گرفته است، در راستای مسائل پرورشی و تربیتی دانش آموزان عمل کند و با جدیت بیشتری وارد عمل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مهر_ در مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان و از انجمن‌های برتر کشوری و استانی که با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان در حوزه‌های اجرایی مدارس فعالیت پررنگ‌تری دارند، اظهار کرد: بدون شک پیگیری‌های جدی این انجمن بسیاری از نیازها را در مدارس شناسایی و رفع می‌کند.

وی افزود: ضرورت دارد انجمن اولیا و مربیان با توجه به ارتباط سازنده‌ای که از این طریق میان مدرسه و خانواده‌ها شکل گرفته است، در راستای مسائل پرورشی و تربیتی دانش آموزان عمل کند و با جدیت بیشتری وارد عمل شود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: گسترش دسترسی‌ها به فضای مجازی و هوش مصنوعی، گاهی دانش‌آموزان را بی دفاع و بدون آگاهی به سمت مشکلات و آسیب‌های هدایت می‌کند، به علاوه اولیا و مربیان باید هوشیار باشند و با اشراف به گستره تهاجم‌ها و آسیب‌های دنیای کنونی، دانش‌آموزان را آموزش دهند و بر آن‌ها کنترل و نظارت کنند.

عبداللهی اضافه کرد: آموزش و پرورش باید از خانه تا مدرسه و از مدرسه تا خانه تداوم و استمرار داشته باشد، چراکه در این رابطه با توجه به اهمیت پرورش و تربیت دانش‌آموزان مرزبندی و پایان ندارد.

وی با اشاره به تعاریف جدید اشتغال در دنیای امروز، گفت: معلمان و اولیا باید استعدادهای دانش‌آموزان و شغل‌های دنیای امروز را بشناسند و آینده شغلی آن‌ها را از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کنند.

استاندار البرز افزود: دانش‌آموزان باید به مهارت‌های مختلف مجهز شوند تا بتوانند در آینده به اشتغال پایدار دست پیدا کنند.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر