تصویر
انسجام در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی
22 آبان 1401 - 8:57
1
مهندس جعفری میزبان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و هیات همراه بود.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس جعفری میزبان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و هیات همراه بود.

در این مهندس جعفری گفت: بحمدالله اداره تبلیغات اسلامی ظرفیت بالایی داشته و انتظار می رود با تقویت هئیات مذهبی و استفاده از پتانسیل گروه های مذهبی مختلف بتوانیم برنامه های متنوع و مطلوبی را برگزار کنیم.
فرماندار چهارباغ در خاطرنشان کرد: گفت و گو با طیف های مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان و ارائه و تشریح اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط دستگاه های اجرایی موجب افزایش رضایتمندی ایشان و دلگرمی به نظام اسلامی خواهد شد.
نماینده عالی دولت در چهارباغ افزود: مسئولین باید در بین مردم باشند که این موضوع موجب ایجاد نشاط و امید بین مردم شریف شده و همچنین بستری برای شنیدن مطالبات و دغدغه های ایشان خواهد بود.
این مسئول در انتها گفت: چهارباغ نیازمند کار جهادی و شبانه روزی است و برای رسیدن به چهارباع شکوفا و توسعه یافته برنامه ریزی عملیاتی و همدلی بین اولویت است.
شایان ذکر است حجت‌الاسلام عطایی در این دیدار به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداخته و از حمایت و حسن اعتماد فرماندار نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.