تصویر
انعقاد تفاهم نامه فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و هیات گلف استان البرز
16 مهر 1402 - 16:01
شناسه : 673699
6
نظر به اهمیت هم افزایی فرابخشی و استفاده از ظرفیت های بین دستگاه ها، مشارکت در بهره برداری از فرصت ها،همکاری و هماهنگی در اجرای برنامه ها و فعالیت های دوجانبه ، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود برای پرورش جوانانی سالم و دیندار و ترویج رفتار های نسل جوان با حضور دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و رضا عباس زاده رییس هیات گلف استان البرز تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

نظر به اهمیت هم افزایی فرابخشی و استفاده از ظرفیت های بین دستگاه ها، مشارکت در بهره برداری از فرصت ها،همکاری و هماهنگی در اجرای برنامه ها و فعالیت های دوجانبه ، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود برای پرورش جوانانی سالم و دیندار و ترویج رفتار های نسل جوان با حضور دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد و رضا عباس زاده رییس هیات گلف استان البرز تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد گردید.

درمتن این تفاهم نامه آمده است: نسل جوان و مسائل مرتبط با آن از مهمترین اصول مورد توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
لازم است همه دستگاه ها در اجرای برنامه های مربوط به جوانان ، این قشر آینده ساز جامعه اهتمام لازم را به عمل آورند و تاثیرات ثمر بخش، فراگیر و پایدار تربیت بدنی و ورزش در تامین سلامت و تندرستی افراد جامعه به ویژه رشد استعداد ها و ترویج رفتار های اخلاقی نسل جوان بر کسی پوشیده نیست.
تدوین ، مبادله و اجرای تفاهم نامه ها ی مبتنی بر توسعه همکاری های بین سازمان هاو ارگان های متولی امور جوانان می تواند ضمن یکپارچه سازی و صرفه جویی در منابع انسانی ، کالبدی و مالی و اجتناب از پراکندگی و موازی کاری ضامن رشد و پیشرفت این قشر سرنوشت ساز باشد.
بدین منظور برای تحقق اهداف و سیاست های کلی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری ، این تفاهم نامه میان هیات گلف استان البرز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به منظور ایجاد زمینه همکاری و هماهنگی در اجرای برنامه ها و فعالیت های دو جانبه ورزش و امور جوانان از طریق توسعه اقدامات تعاملی و زمینه سازی برای استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود در نهایت پرورش جوانانی آرمان گرا ، سالم ، دیندار و با همت امضاء می شود.
هدف از انعقاد این تفاهم نامه ، همگانی کردن رشته گلف، احداث زمین گلف استاندارد در محیط دانشگاه با تعامل و همکاری هیات گلف استان و میزبانی این دانشگاه از رویداد های مهم استانی ، کشوری و بین المللی گلف عنوان شده است.
در پایان طرفین تفاهم نامه بر عزم راسخ خود برای گسترش و توسعه همکاری­های مشترک تاکید نموده و ملزم و متعهد گردیده اند به تمامی تعهدات خود عمل نموده و در همکاری و مساعدت با یکدیگر اهتمام لازم را به عمل آورند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.