تصویر
انعقاد تفاهم نامه مدیریت شهری فردیس و معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل استان البرز
30 آذر 1401 - 14:34
2
شهردار فردیس از انعقاد تفاهم نامه همکاری مدیریت شهری فردیس با معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل استان البرز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در این شهر خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

از انعقاد تفاهم نامه همکاری با معاونت و پیشگیری از جرم دادگستری کل استان البرز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در این شهر خبر داد.

محمدرضا احمدی نژاد از انعقاد تفاهم نامه ای سه جانبه میان شورای اسلامی شهر و و معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل استان البرز خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم نامه با هدف پیشگیری از جرایم و آسیبهای اجتماعی در محدوده شهر به امضاء رسیده است.
وی در ادامه با بیان اینکه تفاهم نامه میان مدیریت شهری و معاونت اجتماعی دادگستری کل استان البرز با رویکرد و تعامل بین سازمانی تهیه شده است، عنوان کرد: در صدد هستیم با استفاده از ظرفیت مشترک دستگاه ها در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی اقدام کنیم.
احمدی نژاد با بیان اینکه تفاهم نامه میان مدیریت شهری فردیس و معاونت اجتماعی دادگستری استان البرز به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود، تصریح کرد: کاهش آسیبهای اجتماعی در شهر موجب آرامش و آسایش شهروندان و زیست بهتر ساکنین خواهد شد؛ لذا با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری نهاد های تخصصی همچون معاونت اجتماعی دادگستری، می خواهیم برنامه هایی را در راستای ارتقا آگاهی عمومی و صیانت از حقوق شهروندی، پیشگیری از طلاق ، ساماندهی کودکان کار و… اجرا کنیم.
وی تصریح کرد: برپایی کارگاه‌های آموزشی از جمله مهارت و سبک زندگی ایرانی و اسلامی در محلات آسیب پذیر و مناطق حاشیه ای با هدف توانمندسازی مناطق، مشارکت در برنامه سازمانهای مردم نهاد در اولویت خواهد بود تا در شهر فاطمی فردیس شاهد زندگی مطلوبتر شهروندان و آرامش بیشتر آنان باشیم.
احمدی نژاد از کارشناسان و صاحبنظران در حوزه های و اجتماعی شهر فردیس دعوت کرد تا در این مسیر حساس یار‌ی‌گر مدیریت شهری باشند.
وی گفت: اطمینان دارم که با مشارکت عمیق و سازنده شهروندان در اجرای برنامه های پیش رو، آمار آسیبهای اجتماعی کاهش چشم گیری خواهد داشت.
شایان ذکر است در اجرای این تفاهمنامه استفاده از ظرفیت مراکز فرهنگی شهرداری فردیس در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده، مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.