تصویر
انعقاد تفاهم نامه میان شهرداری و اداره کل محیط زیست البرز
01 بهمن 1401 - 15:23
1
همزمان با روز هوای پاک شهرداری فردیس و اداره کل محیط زیست استان البرز نسبت به انعقاد تفاهم نامه ای در راستای راهبری ایستگاه سنجش آلودگی هوا در فردیس اقدام کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با روز هوای پاک و اداره کل محیط زیست استان البرز نسبت به انعقاد تفاهم نامه ای در راستای راهبری ایستگاه سنجش آلودگی هوا در اقدام کردند.

به مناسبت روز هوای پاک تفاهم نامه ای با موضوع راهبری ایستگاه ثابت سنجش آلودگی هوای شهر فردیس میان شهرداری و اداره کل محیط زیست استان البرز منعقد شد.
محمدرضا احمدی نژاد در این آیین با اشاره به اینکه سلامت شهروندان برای مدیریت شهری از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: دستیابی به شهری پاک و سالم از مهمترین اهداف شهرداری فردیس است که در این راستا با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر توانسته ایم به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی توجه ویژه ای داشته باشیم.
وی در ادامه افزود: با تلاش همکارانم در سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس علاوه بر خرید ۲۶ دستگاه اتوبوس برای اضافه کردن به ناوگان حمل و نقل عمومی، با همکاری صندوق کارآفرینی امید در راستای نوسازی تاکسی های فرسوده نیز اقدام کرده ایم.
شهردار فردیس با اشاره به اینکه با راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در فردیس اطلاعات دقیق تری از میزان آلایندگی ها و یا پاکی هوا خواهیم داشت، عنوان کرد: این تفاهم نامه در راستای اطلاع رسانی و تامین سلامت مردم و نیز اجرای دستورالعمل های مرتبط با کاهش آلودگی هوا منعقد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.