تصویر
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
31 خرداد 1402 - 12:50
2
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این شرکت و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این شرکت و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران خبر داد.

«حمیدرضا عقاب نشین» ضمن اعلام این خبر گفت: همکاری و مشارکت در اجرای پروژه های فناوری داخلی و بین المللی، استفاده از ظرفیت های آزمایشگاهی، کارگاهی، تجهیزات و مشاوران تخصصی و کسب و کار طرفین برای کمک به صاحبان ایده و رشد و توسعه واحدهای فناور از مواردی است که طی این تفاهم نامه در دستور کار قرار می گیرد.

وی پیرامون دیگر موارد تصریح شده در این تفاهم نامه عنوان کرد: همکاری مشترک جهت توسعه زیر ساخت ها توسط طرفین تفاهم نامه، اجرای برنامه ها و رویدادهای کارافرینی و فناوری به صورت مشترک، حمایت از صاحبان ایده و فراهم کردن زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذاری شرکت، انتخاب ایده های مناسب سرمایه گذاری و فراهم کردن زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذاری شرکت نیز از موارد تصریح شده در راستای همکاری های دو جانبه پارک و شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز است.
بنا به گفته این مقام مسئول تسهیل تجاری سازی ایده ها و محصولات دانش بنیان، همکاری در جهت عارضه یابی صنعتی، تولید محتوای مهارتی و آموزش های مهارتی، ناحیه بندی مناسب نیازهای کلیه واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی استان البرز و پیشنهاد استقرار واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت های فناور متقاضی و کمک به شکل گیری کارگزاری های خدمات تخصصی در گام های فرایند تجاری سازی محصول از دیگر اقداماتی است که ذیل این تفاهم نامه در آینده ای نزدیک عملیاتی خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.