تصویر
انعکاس خدمات و مطالبه گری از ماموریت های مهم بسیج رسانه  است
22 آذر 1400 - 8:31
7
مسئول کانون بسیج رسانه شهر گرمدره در دیدار با شهردار گرمدره از تشکیل جبهه واحد رسانه ای در بسیج رسانه خبر داد و گفت: در بسیج رسانه گرمدره به دنبال ایجاد امید در اقشار جامعه از طریق انعکاس اقدامات مدیریت شهری است.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول کانون بسیج رسانه شهر در دیدار با شهردار گرمدره از تشکیل جبهه واحد رسانه ای در بسیج رسانه خبر داد و گفت: در بسیج رسانه گرمدره به دنبال ایجاد امید در اقشار جامعه از طریق انعکاس اقدامات مدیریت شهری است.

lحمد منیعی در نشست با شهردار گرمدره با بیان اینکه انعکاس خدمات و مطالبه گری از ماموریت های مهم بسیج رسانه است، گفت: این امر با هدف ترویج گفتمان انقلاب اسلامی از طریق رفع آسیب های و محرومیت زدایی و دمیدن امید در جامعه است.
مسئول کانون بسیج رسانه شهر گرمدره گفت: در تحقق گام دوم انقلاب ،جبهه واحد رسانه ای شهر تشکیل شده از خبرنگارانی جوان ،مومن،فعال،پویا وخطرپذیر است ،که بر پایه دانش و تجربه عمل می کند،و در این مسیر اقدامات خدمتگزاران مردم را منعکس می کند و اعلام می دارد در تاثی از بیانات امام خامنه ای عزیز،بزرگترین مقابله با امریکا ،خدمت به مردم است.
در این دیدار مهرداد سلاطی ضمن تایید مطالب گفته شده و از بسیج رسانه گفت:اکنون رسانه بهترین وسیله برای ترویج افکار و اندیشه‌های عاشورایی اهل بیت(ع) و آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری به عنوان علمداران انقلاب است.
امروز اخلاق مداری یکی از مهمترین مسائلی است که در عرصه رسانه باید بدان توجه داشت.
شهردار گرمدره با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین وظیفه مسولان می باشد، آمادگی خود را برای همکاری با برنامه های بسیج رسانه اعلام نمود .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.