تصویر
انعکاس عملکرد مسئولان به مردم موجب تنویرافکارعمومی، امید بخشی به آینده کشور و زمینه ساز مشارکت حداکثری می شود
01 شهریور 1402 - 14:18
2
دبیر ستاد انتخابات استان البرز با تاکید بر لزوم قانونمداری در برگزاری انتخابات پیش رو به اهمیت مقوله آموزش برای عوامل و عناصر برگزاری انتخابات و استفاده از ظرفیت بالقوه جوانان و کادرسازی در کلیه سطوح به منظور افزایش مشارکت اشاره کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

دبیر ستاد انتخابات استان البرز با تاکید بر لزوم قانونمداری در برگزاری انتخابات پیش رو به اهمیت مقوله آموزش برای عوامل و عناصر برگزاری انتخابات و استفاده از ظرفیت بالقوه جوانان و کادرسازی در کلیه سطوح به منظور افزایش مشارکت اشاره کرد.

داود آذری با بیان این مطلب در دومین جلسه کارگروه آموزش و پژوهش ستاد انتخابات استان که صبح امروز با حضور معاونین سیاسی فرمانداری ها و مسئولان کمیته های آموزش شهرستانهای استان البرز در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، ضمن از تلاش های صورت گرفته در مرحله پیش ثبت نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به واسطه تلاش های موثر تمامی کمیته های درگیر در امر انتخابات شاهد مشارکت مطلوبی از سوی داوطلبان این دوره از انتخابات در مرحله پیش ثبت نام بودیم که منجر به کسب رتبه برتر استان البرز در برخی شاخص های مدنظر ستاد انتخابات کشور شد.
سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز افزود: امید می رود با تداوم این روند و برگزاری دوره های مختلف آموزشی که به صورت تخصصی برای هر یک از کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان پیش بینی شده است شاهد برگزاری انتخابات کیفی و با مشارکت حداکثری مردم در اسفندماه سال جاری باشیم.
وی تصریح کرد: توجه به مقوله آموزش در تمامی ساحت ها بویژه در امر برگزاری انتخابات که منجر به ارتقاء سطح آگاهی و بینش سیاسی، و می شود همواره مورد توجه و تاکید بوده است که در انتخابات اسفند ماه سال جاری به جد مورد توجه قرار گرفته است.
وی خطاب به مسئولان کمیته های آموزش شهرستان های استان البرز یادآور شد: با توجه به اصلاح برخی از بندهای مرتبط با قانون انتخابات، کتابچه ای تخصصی در دست تهیه و تدوین است که در اختیار تمامی دست اندرکاران در امر انتخابات قرار می گیرد تا با تسلط کامل در موضوع قوانین مرتبط، نسبت به برگزاری انتخاباتی کیفی و در خور شأن مردم استان اقدام شود.
دبیر ستاد انتخابات استان البرز همچنین بر برگزاری نشست های تخصصی قانون خوانی در سطح فرمانداری های شهرستان های استان تاکید کرد و گفت: این رویه در ستاد انتخابات استان نیز در دستور کار است و جلسات آن با حضور کارشناسان مرتبط با موضوع انتخابات برگزار می شود که می تواند نقش بسیار مهمی را در تسلط بر امر برگزاری انتخابات و آشنایی با وظایف و ماموریت ها ایفا کند.
گرم کردن تنور انتخابات با برگزاری جلسات متنوع با حضور اقشار مختلف مردم، استفاده از دیدگاه های نخبگان در تمامی امور، استفاده از ظرفیت جوانان در برپایی و برگزاری برنامه ها از دیگر موضوعاتی بود که سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز به آنها اشاره کرد و از معاونین سیاسی فرمانداری های شهرستان های استان خواست که برای این امور برنامه ریزی هدفمند داشته باشند.
وی افزود: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای بیان گزارش عملکرد خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی دولتمردان است که می تواند موجب تنویر افکار عمومی، امیدبخشی به آینده کشور، مشارکت همه جانبه مردم در تمامی امور جامعه بویژه ارتقاء سطح آگاهی ها و تقویت بینش سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مردم شود

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.