تصویر
انفجار گاز و تخریب ۵ منزل مسکونی در کرج
30 بهمن 1400 - 16:17
2
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از وقوع انفجار گاز در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: در اثر این حادثه 4 منزل اطراف این خانه نیز دچار خسارت جزئی شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از وقوع انفجار گاز در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: در اثر این حادثه ۴ منزل اطراف این خانه نیز دچار خسارت جزئی شدند.

سرهنگ "بیژن جنتی " در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد انفجار گاز در واحدی مسکونی واقع در بلوار "آزادگان" ، تیمی از ماموران کلانتری ۱۳ باهنر به سرعت در محل حاضر شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد در اثر انفجار گاز در یک منزل مسکونی، ضمن تخریب واحد پیش گفته، ۴ واحد اطراف آن نیز دچار خسارت جزئی شده اند.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز با اشاره به مصدومیت یک نفر در این حادثه، گفت: علت انفجار و خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.
سرهنگ جنتی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در استفاده از وسایل گازسوز نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد وقوع این حوادث تلخ نباشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.