تصویر
انقلاب اسلامی، میراث ارزشمند شهداست
23 بهمن 1400 - 9:23
4
فرمانده سپاه استان البرز انقلاب اسلامی را میراث ارزشمند امام عظیم‌الشأن انقلاب و شهیدان سرافراز دفاع از حریم اسلام و کشور دانست.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده سپاه استان البرز انقلاب اسلامی را میراث ارزشمند امام عظیم‌الشأن انقلاب و شهیدان سرافراز دفاع از حریم اسلام و کشور دانست.

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در دیدار با خانواده شهید «ابوالفضل قاضی زاهدی» ضمن عرض تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: مادران شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند و جا دارد این ایام را به‌صورت ویژه به شما تبریک بگوییم.
وی انقلاب اسلامی را میراث ارزشمند امام عظیم‌الشأن انقلاب و شهیدان سرافراز دفاع از حریم اسلام و کشور دانست و مطرح کرد: تکریم خانواده‌های معزز شهیدان از اوجب واجبات است و ما و همه مسئولین نیازمند دعای خیر مادران شهدا هستیم زیرا آنان به دلیل صبر و استقامت انقلابی خود، دارای جایگاه رفیعی در نزد خداوند متعال هستند.
مادر شهید قاضی زاهدی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور میهمانان در منزلش اذعان داشت: ما تا آخرین لحظه مدافع انقلاب و ارزش‌های اسلامی خواهیم ماند و دعاگوی مسئولین و خادمین ملت شریف ایران نیز هستیم.
بسیجی «ابوالفضل قاضی زاهدی» در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی پاسگاه زید در مرحله پنجم عملیات رمضان به فیض عظمای شهادت نائل آمد و پیکر مطهر این شهید پس از ۱۲ سال گمنامی در سال ۱۳۷۳ تفحص شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.