تصویر
انقلاب اسلامی تحول بنیادین در جهان ایجاد کرد
16 خرداد 1401 - 9:38
1
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت : پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره ) تحولی بنیادین در جهان ایجاد کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون پرورشی و آموزش و پرورش البرز گفت : پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره ) تحولی بنیادین در جهان ایجاد کرد.

« سردار فتح الهی » در وبینار آشنایی با اندیشه های امام خمینی (ره) ویژه مدیران، مربیان و معاونین پرورشی مدارس استان که به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد روز پنجشنبه در بستر شاد برگزار شد، افزود: ایثار، ایمان و فداکاری امام راحل موجب به ثمر رساندن انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم شد.
وی خاطرنشان کرد: خداوند انسان را به قیام و شروع برای اصلاح دعوت کرده است که می توان به صورت تشکیلاتی و فردی این کار را انجام داد و امام خمینی (ره) قیام کرد و مردم ایران با همراهی ایشان را یاری کردند.
فتح الهی با بیان اینکه در قیام امام راحل نا امیدی جایی نداشت،عنوان کرد: امام با چند نفر کار را شروع کرد و سپس همه به آن حضرت پیوستند.
وی تصریح کرد: سیاستمداران خارجی مخالف انقلاب می گویند، امام کاری کرد که هر جا می نشینیم انقلاب است و امام آن را علیه ما جریان سازی کرده است.
وی یادآورشد: در مسیر انقلاب باید به بصیرت، روشنگری و امید آفرینی توجه کرد و از فضای مجازی غافل نشد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز به آماده سازی جامعه برای ظهور پرداخت و اضافه کرد: باید به سمت ارزش های اسلامی و عدالت پیش برویم.
وی ادامه داد: برای ظهور باید مبارزه جدی با هواهای نفسانی داشته باشیم و جوانان را به سمت دین و سبک زندگی اسلامی هدایت کنیم زیرا رسانه های غربی به دنبال ترویج ضد دین همانند ازدواج سفید، حق داشتن برای گناه کردن و سایر مواردی هستند که در فرهنگ غنی دینی و انقلابی ما جایی ندارد.
فتح الهی گفت: امام خمینی (ره) مبارزه کردن در مقابل طاغوت و استکبار را به ما یاد داد و امروز دشمنان که نمی توانند قدرت انقلاب و ایران را ببینند به دنبال تخریب هستند و سیاه نمایی می کنند.
وی تاکید کرد: ما خواهان صلح هستیم اما استکبار به دنبال فروش تجهیزات نظامی خود برای کسب درآمد است.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.