تصویر
انقلاب بزرگی، در حوزه ی راه های روستایی شهرستان طالقان رقم خواهد خورد
17 خرداد 1402 - 9:07
1
علی مهدوی فرماندار طالقان گفت: در سال 1401(سال مالی جاری) بیش از 50 درصد اعتبارات این شهرستان به حوزه راه های روستایی تخصیص داده شده است که به نوبه خود اتفاقی بی نظیر بوده و میتواند «انقلاب بزرگی را در حوزه ی راه های روستایی» در شهرستان طالقان رقم بزند.
ارسال توسط :
پ
پ


علی مهدوی گفت: در سال ۱۴۰۱(سال مالی جاری) بیش از ۵۰ درصد اعتبارات این شهرستان به حوزه راه های روستایی تخصیص داده شده است که به نوبه خود اتفاقی بی نظیر بوده و میتواند «انقلاب بزرگی را در حوزه ی راه های روستایی» در رقم بزند.

علی مهدوی در این گفتگو اظهار داشت: با توجه و اعتقاد به اثرات زیرساختهای مناسب از جمله محورهای مواصلاتی در توسعه و پیشرفت یک شهرستان، در سال مالی جاری، در حوزه ی راه های روستایی، اقدامات بسیار خوبی با تخصیص ۴۶ میلیارد تومان از اعتبارات شهرستان و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته از محل معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و نیز ماده ۱۷ قانون مدیریت بحران کشور صورت خواهد گرفت.
ایشان تصریح کرد: اهم این پروژه ها در حوزه ی «آسفالت راه های روستایی فرعی و اصلی» به طول ۴۰ کیلومتر و با سرجمع اعتبار ۵۶ میلیارد تومان می باشد که امیدواریم با همکاری مناسب اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در بازه ی زمانی تا پایان شهریور ماه سال جاری اجرای این پروژه ها را به پایان رسانده و زمینه ساز رضایت و آسایش مردم عزیز طالقان باشیم.
مهدوی در ادامه تشریح کرد: محور این پروژه ها شامل: «زیرسازی و آسفالت راه های روستایی دیزان به خیکان، خچیره، امیرنان، اهوارک به خوران، گته ده به دراپی و به گراب، دهدر، کش و روکش آسفالت در راههای روستایی روشنابدر به سمت کجیران، سوهان، مهران به دیزان و .
.
.
خواهد بود.
علی مهدوی گفت: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم که «توجه به زیرساخت و مسائل عمرانی شهرها و روستاها» است، امیدواریم در سال ۱۴۰۲ شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه های مختلف زیرساختی و عمرانی باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.