تصویر
انهدام باند سارقان خودرو و سند نمره کار
06 آبان 1402 - 9:49
2
با تلاش کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان، اعضای باند سارقان خودرو و سند نمره کار دستگیر و به 30 فقره سرقت اعتراف کردند .
ارسال توسط :
پ
پ

با تلاش کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان، اعضای باند سارقان خودرو و سند نمره کار دستگیر و به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند .

سردار "حمید هداوند" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در مناطق غربی ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت .
وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ۲ نفر از متهمان سابقه حوزه سرقت خودرو شناسایی شدند، افزود: در ادامه با تحت نظر قرار دادن تحرکات این افراد مشخص شد که متهمان پس از سرقت خودروهای مدل بالا از طریق جابجا کردن کامپیوتر خودروها و تعریف کد جدید، خودروها را به ۲ مالخر در استان آذربایجان شرقی جهت سندنمره کردن می فرستادند.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در ادامه با هماهنگی اکیپی از ماموران به شهرستان سراب در استان آذربایجان شرقی اعزام و با همکاری پلیس آگاهی این شهرستان موفق به دستگیری ۲ مالخر در این زمینه شدند و در بازرسی از مخفیگاه آن ها ۸ دستکاه خودروی سرقتی و چندین لاشه خودرو کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به استان البرز، اکیپی دیگر از کارآگاهان سارقان خودرو را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها نیز چند خودرو سرقتی کشف شد.
سردار هداوند با بیان اینکه ۳۰ نفر مالباخته در خصوص این پروند شناسایی شده، اظهار داشت: ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند توسط پلیس بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد می شود.
ارشدترین مقام انتظامی استان البرز در پایان از معرفی متهمان به مرجع قضائی و انتقالشان به زندان خبر داد و گفت: رعایت نکات پیشگیری از سرقت خودرو تا حد زیادی می تواند از رسیدن سارقان به اهدافشان پیشگیری کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.