تصویر
انهدام باند سارقان منزل در فردیس
17 اردیبهشت 1401 - 16:24
0
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از انهدام باند 3 نفره سارقان منزل و اماکن خصوصی با اعتراف به 35 فقره سرقت درشهرستان فردیس خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از انهدام باند ۳ نفره سارقان منزل و اماکن خصوصی با اعتراف به ۳۵ فقره سرقت درشهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل و اماکن خصوصی در سطح شهر و نارضایتی شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی و اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد، این باند ۳ نفره از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند که در اکثر سرقت های منزل و اماکن خصوصی دست داشته اند.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: سرانجام با تلاش های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی سارقان در شهرستان فردیس شده و با هماهنگی مقام قضائی هر ۳ متهم دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
وی با بیان این که سارقین در ابتدا منکر هر گونه سرقت بودند اما در مواجهه با شواهد و مدارک به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۳۵ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با بیان این که کارشناسان ارزش اموال مسروقه بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: تاکنون ۲۹ نفر از شکات و مال باختگان شناسایی شده اند که تلاش برای شناسایی سایر آنها و دستگیری مالخران ادامه دارد.
سرهنگ نادر بیگی تصریح کرد: سارقان که در ابتدا منکر هر گونه سرقت بودند با ارائه شواهد و مدارک به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۳۶ فقره سرقت از منزل و مغازه اعتراف کردند که کلیه مال باختگان در این راستا شناسایی و متهمان روانه زندان شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.