تصویر
انهدام باند ۵ نفره سارقان لوازم داخل خودرو
28 دی 1402 - 15:11
3
جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان لوازم داخل خودرو و کشف ۷۳ فقره سرقت از متهمان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان لوازم داخل خودرو و کشف ۷۳ فقره سرقت از متهمان خبر داد.

سرهنگ " محمد نادربیگی " با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان فعالیت یک باند حرفه‌ای سرقت لوازم خودرو در سطح شهرستان شناسایی شد.
وی افزود: پس از تلاش های چند هفته ای کارآگاهان در شناسایی اعضای این باند سرقت، با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی هر ۵ سارق دستگیر شدند .
جانشین با اشاره به سوابق متعدد متهمان در زمینه سرقت، اضافه کرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به ارتکاب ۷۳ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان کرج اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف چند خودرو سرقتی و میزان قابل توجهی لوازم داخل خودرو از مخفیگاه متهمان، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان پرونده همچنان ادامه دارد.
سرهنگ نادربیگی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: رعایت نکات پیشگیری از سرقت خودرو از رسیدن سارقان به اهدافشان پیشگیری می‌کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.