تصویر
اهالی خرمدشت سارقان خودروهایشان را شناختند
14 بهمن 1402 - 16:51
شناسه : 742628
1
فرمانده انتظامي شهرستان کرج از کشف 14 فقره سرقت داخل خودرو و دستگيري 5 سارق لوازم خودرو در منطقه خرمدشت اين شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف ۱۴ فقره سرقت داخل خودرو و دستگیری ۵ سارق لوازم خودرو در منطقه خرمدشت این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"پیمان گودرزی" در تشریح این خبر گفت: با اعلام چند فقره سرقت داخل خودرو به کلانتری ۴۱ خرمدشت کرج، اقدامات ویژه ماموران دایره تجسس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی افزود: ماموران کلانتری با رصد تحرکات سارقان سابقه دار و تحت تعقیب قرار دادن چند نفر از مظنون های پرونده، در نهایت ۳ نفر از سارقان را حین سرقت دستگیر می کنند.
سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری و انجام تحقیقات پلیسی، به ۱۴ فقره سرقت با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند و مقادیری از اموال سرقتی نیز از مخفیگاه آن ها کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ سارق دیگر پرونده در عملیات های جداگانه، گفت: با تکمیل تحقیقات، متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.