تصویر
اهالی قلم شهرستان نظرآباد نجیبانه دغدغه های خود را بیان کردند
10 بهمن 1401 - 9:41
شناسه : 438829
3
مدیرکل مجامع، تشکل‌ ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نویسندگان و اهالی قلم شهرستان نظرآباد بسیار مودبانه و نجیبانه از زبان هنر دغدغه های خود را بیان کردند.

مدیرکل مجامع، تشکل‌ ها و فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نویسندگان و اهالی قلم شهرستان بسیار مودبانه و نجیبانه از زبان هنر دغدغه های خود را بیان کردند.

اسماعیل جانعلی پور در جریان سفر یک روزه به استان البرز، در دیدار با نویسندگان و اهالی قلم شهرستان نظرآباد اظهار کرد: تصمیم گیری برای رفع مشکلات اهالی فرهنگ و هنر نظرآباد باید طی جلسه ای انجام شود.
وی با بیان اینکه رفع مشکلات و نیازهای شهرستان نظرآباد نیازمند اقدامات زیربنایی است، تصریح کرد: شهرستان نظرآباد دارای ظرفیت های حائز اهمیت است که باید در جهت تقویت آن اقدام اساسی صورت بگیرد.
مدیرکل مجامع، تشکل‌ ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: با حضور در میان جمعی از اهالی هنر و نویسندگان و فعالان این عرصه مشاهده شد که این ظرفیت هم نیازمند توجه مسئولین محلی و هم نیازمند حمایت های ملی است.
وی خاطرنشان کرد: مدتها بود اهالی فرهنگ و هنر دور هم‌جمع نشده بودند و دور هم نشینی اهالی فرهنگ در شهرستان نظرآباد حتماً می تواند بخش عمده ای از این مشکلات را رساتر اعلام و حل کند.
جانعلی پور گفت: هم افزایی اهالی فرهنگ و مسئولین و مدیران در حل مشکلات آنان اثرگذار است.
وی ادامه داد: برخی حرفهای ناگفته داشتند که در این دیدار به بیان مشکلات حوزه هنری خود پرداختند.

مدیرکل مجامع، تشکل‌ ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: نویسندگان و اهالی قلم شهرستان نظرآباد بسیار مودبانه و نجیبانه از زبان هنر دغدغه های خود را بیان کردند.
وی در پایان متذکر شد: جمع بندی دیدار و گفت‌وگو های امروز با اهالی فرهنگ و هنر تا پایان سفر امروز انجام خواهد شد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.