تصویر
اهدای مدال برترین های پویش هیسطوری به مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز
18 شهریور 1402 - 13:18
7
فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز از اهدای مدال برترین های پویش هیسطوری به مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فتح اللهی معاون پرورشی و آموزش و پرورش استان البرز از اهدای مدال برترین های پویش هیسطوری به مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز خبر داد.

وی گفت: پویش هیسطوری به عنوان بزرگترین پویش دانش آموزی ضد استعمار در جهان است که بالغ بر ۷۰۰ هزار دانش آموز در این پویش مشارکت داشتند.
فتح اللهی با اشاره به کسب رتبه اول در میزان مشارکت استان‌ها در این پویش، افزود: ۲۱ هزار دانش آموز البرزی در این پویش شرکت نمودند و به همین سبب استان البرز بالاترین میزان مشارکت در بین استان‌های سراسر کشور را به دست آورد؛ همچنین در بین مناطق آموزش و پرورش استان البرز ناحیه ۴ با مشارکت۱۰ هزار دانش آموز و ناحیه ۳ کرج با حضور ۶ هزار دانش آموز، بیشترین مشارکت را در بین مناطق در این پویش داشتند.
وی ادامه داد: در بخش کیفی دانش آموز زینب کرمانی‌ها با غلبه بر حریفان خود رتبه اول را کسب نمود و دانش آموز الناز ذوالفقاری نیز به رتبه دوم رسید.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز در پایان تصریح کرد: به پاس حمایت ها و تلاش های مجموعه ی آموزش و پرورش استان البرز، مدال برترین ها و لوح این پویش به علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز اهدا شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.