تصویر
اهدای ۲۷۰ جلد کتاب دانشگاه آزاد اسلامی به کتابخانه های عمومی نظرآباد
26 آذر 1401 - 12:55
1
در قالب طرح پویش اهدای کتاب اهدای دانایی ، از سوی دانشگاه آزاد سلامی واحد شهرستان نظرآباد 270 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان نظرآباد اهدا شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در قالب طرح پویش اهدای کتاب اهدای دانایی ، از سوی دانشگاه آزاد سلامی واحد شهرستان ۲۷۰ جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان نظرآباد اهدا شد.

در پی دیدار ابوالفضل آزادفلاح رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نظرآباد و دکتر صارمی رئیس اداره دانشگاه آزاد اسلامی واحد نظرآباد ، ۲۷۰ نسخه کتاب با موضوعات علمی ، آموزشی، سبک زندگی و معارف اسلامی به کتابخانه های عمومی سطح شهرستان نظرآباد اهدا شد.
در این دیدار طرفین با تاکید بر روابط دانشگاه و کتابخانه ابراز امیدواری کردند پیوند این دو نهاد و علمی بیش از گذشته در شهرستان نظرآباد موجب خدمات به دانشجویان و اساتید دانشگاهی شود.
در این دیدار رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان نظرآباد نیز ضمن معرفی پایگاه اطلاعاتی مگاپیپر جهت بهره برداری دانشجویان و اساتید دانشگاه از مقالات گسترده ، بهره برداری از این پایگاه اطلاعاتی که در کتابخانه های عمومی سراسر استان وجود دارد را فرصتی برای پژوهشگران عنوان کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.