تصویر
اهدا خون توسط معاون استاندار و سرپرست فرمانداری کرج در روز عاشورای حسینی
07 مرداد 1402 - 9:21
1
در راستای اجرای سنت حسنه نذر خون مقارن با ایام سوگواری حسینی، معاون استاندار و سرپرست فرمانداری کرج با حضور در مرکز اهدا خون استان البرز با اهدا خون خود در این پویش انسان دوستانه مشارکت نمود.
ارسال توسط :
پ
پ

در راستای اجرای سنت حسنه نذر خون مقارن با ایام سوگواری حسینی، معاون استاندار و سرپرست فرمانداری با حضور در مرکز اهدا خون استان البرز با اهدا خون خود در این پویش انسان دوستانه مشارکت نمود.

دکتر رمضانی نذر خون را سنتی حسنه دانست و اظهار داشت: ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) یکی از بزرگترین فرصت‌ها برای تبیین و ترویج اقدامات در جامعه است و اهدای خون به عنوان یک اقدام نجات‌بخش می‌تواند در این ایام مورد توجه بیشتر جامعه قرار گیرد.
وی بیان کرد: در فرهنگ ایرانی اسلامی و در پی ارادت قلبی افراد جامعه به مکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، نذری سنتی دیرینه و از اقدامات همه‌گیر بین اقشار مختلف است؛ بر همین اساس اهدای خون برای نجات جان بیماران بین مردم به عنوان یک نذر انسان دوستانه معرفی می‌شود.
نذر خون حسینی سازمان انتقال خون از ابتدای ماه محرم آغاز می‌شود و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.
اهدای خون، اهدای زندگی است و پویش نذر خون سال جاری با شعار «اهدای خون؛ فرهنگ حسینی، نذر عاشقان» برگزار می‌شود تا نیاز بیماران به خون و فرآورده‌های خونی بیش از پیش تأمین شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.