تصویر
اهمیت احداث بوستان نهج البلاغه در شهرک سلمان فارسی اشتهارد
22 شهریور 1402 - 9:40
2
شهردار اشتهارد از اهمیت احداث بوستان نهج البلاغه در شهرک سلمان فارسی (مسکن مهر) این شهر خبرداد.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار اشتهارد از اهمیت احداث بوستان نهج البلاغه در شهرک سلمان فارسی (مسکن مهر) این شهر خبرداد.

مهندس «مهدی مهدوی نیا» گفت: این پروژه در زمینی به وسعت ۲۵ هزار متر مربع با امکاناتی نظیر دریاچه مصنوعی، واحدهای تجاری، و آموزشی طراحی و پیش بینی شده است.
وی اظهارداشت: همچنین ابعاد ، فرهنگی، آموزشی، تفریحی و برای تمام اقشار جامعه نظیر میانسال، جوان، نوجوان و کودکان از ویژگی های این پروژه به شمار می رود.
وی افزود: این بوستان به لحاظ سهولت دسترسی به کمربندی و دیگر مسیرهای شهری و فراوانی جمعیت در میان دو شهرک سلمان فارسی و الغدیر جانمایی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اشتهارد احداث پروژه بوستان نهج البلاغه در شهرک سلمان فارسی را از اهمیت بالایی خواند و گفت: اجرای این پروژه با هدف افزایش رفاه ساکنین در این شهرک اجرایی خواهد شد.
عبداله هادی اظهارداشت: امیدواریم با اجرای این پروژه بتوانیم گامی شایسته در مسیر خدمت رسانی به شهروندان به ویژه قشر کارگران شاغل در این شهر برداریم.

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشتهارد اعلام کرد: در این نشست برخی از ساکنین شهرک سلمان فارسی به تشریح ابعاد احداث این پروژه پرداختند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.