تصویر
اوباش مسلح خرمدشت دستگیر شد
07 دی 1401 - 13:11
2
‏با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت استان یکی از اوباش مسلح شهرستان کرج در ‏منطقه خرمدشت دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.
ارسال توسط :
پ
پ

‏با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت استان یکی از اوباش مسلح شهرستان در ‏منطقه خرمدشت دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" جانشین با اعلام ‏این خبر بیان داشت: در پی دریافت ی مبنی بر ایجاد نزاع و درگیری و تیراندازی با سلاح گرم توسط یکی از اراذل و ‏اوباش شهرستان کرج در منطقه خرمدشت، بررسی موضوع و شناسایی متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و ‏امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.
‏ وی افزود: ماموران با انجام چندین شبانه روز اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت مخفیگاه این اوباش را در ‏منطقه خرمدشت شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.
‏ جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و قاچاق ‏نیز کشف شد.
‏ سرهنگ گودرزی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: به مردم عزیز استان البرز ‏اطمینان خاطر می دهیم که پلیس با اراذل و اوباش بدون هیچ مماشاتی برخورد خواهد کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.