پ
پ

مراسم عید مبعث پیامبر اکرم (ص)، مسجد رسول اکرم شهر هشتگرد با حضور علی حدادی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم عزیز شهرک بعثت هشتگرد برگزارشد.

علی حدادی با اشاره به اینکه مطالبه مجلس از دولت رسیدگی به معیشت و تولید است، افزود: رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد وظیفه سنگینی دارند.
وی اظهار داشت: مواد اولیه تولید باید به موقع دست تولیدکننده برسد، متاسفانه شبکه توزیع دارای ایراد است و باید بازنگری صورت گیرد.
حدادی با تاکید بر لزوم بهینه‌سازی مصرف، تصریح کرد: بانک‌های خصوصی باید پاسخگوی تولید و چرخه اقتصادی باشند.
وی ادامه داد: وضعیت کنونی تولید خودرو و عملکرد وزارت صمت قایل قبول نیست و کیفیت خودرو و قیمت مورد گلایه مردم است.
حدادی افزود: تبصره ۱۸ و اعطای تسهیلات به بنگاه‌های تولیدی روی زمین مانده است.
وی اظهار داشت: رتبه‌بندی معلمان در مجلس مصوب و منابع کامل برای این طرح پیش بینی شد اما این موضوع توسط وزیر آموزش و پرورش اجرا نشد و خواستار استیضاح وی شدم.
حدادی تاکید کرد: بازنشستگی کارگری باید اصل عدالت در توزیع اعتبار و بودجه را رعایت کرد و این موضوع باید مورد توجه وزیر کار باشد.
وی گفت: سفر آیت الله رئیسی به چین امیدآفرین است و ایران باید به پیمان شانگهای بپیوندد زیرا رونق اقتصادی را به عنوان یک حرکت راهبردی به دنبال خواهد داشت.
حدادی افزود: ۹ عضو شانگهای و جمعیت ۶۰۰ میلیونی همسایگان ایران، ظرفیتی است که کشور ما می‌تواند در زمینه صادرات روی آن مانور دهد.
وی با اشاره به اینکه ثمره پیمان بریکس، رونق اقتصادی خواهد بود، در بخش دیگری اظهار داشت: متاسفانه خودروهای وارداتی وارد بورس شد و این موضوع اعتراض نمایندگان را به همراه داشت.
حدادی ادامه داد: در کمیسیون تلفیق ۵۷ درصد بودجه البرز افزایش پیدا کرده است و شهرستان‌های غرب البرز با افزایش اعتبار مواجه شدند.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر