تصویر
اولویت پلیس؛ خدمت هوشمندانه و با برنامه به مردم
20 شهریور 1401 - 10:54
1
فرمانده کل انتظامی کشور خدمت هوشمندانه و با برنامه به مردم را از اولویت های پلیس برشمرد و با تاکید بر اینکه در این ماموریت با خوش رویی و انعطاف با مردم برخورد شود، گفت: با کم شدن جمعیت طوری برنامه ریزی شده تا زائران به پایانه مرزی نزدیک تر و تردد آنان تسهیل شود.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده کل انتظامی کشور خدمت هوشمندانه و با برنامه به مردم را از اولویت های پلیس برشمرد و با تاکید بر اینکه در این ماموریت با خوش رویی و انعطاف با مردم برخورد شود، گفت: با کم شدن جمعیت طوری برنامه ریزی شده تا زائران به پایانه مرزی نزدیک تر و تردد آنان تسهیل شود.

سردار "حسین اشتری" در بازدید از قرارگاه پنج تن آل عبا یگان ویژه فراجا مستقر در پایانه مرزی مهران با بیان اینکه ما به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) افتخار می کنیم، گفت: بهترین مردم کشور ما همین انسان هایی هستند که به عشق امام حسین(ع) عازم کربلا می شوند.
وی افزود: خدا را شاکریم و افتخار می کنیم که برای این مردم مشغول به خدمت هستیم و مطمئنا اگر خدمت خالصانه به عشق حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشد به حاجت خود می رسیم.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ماموران پلیس ثابت کردند که همگی عاشق امام حسین (ع) و خدمت به زوار اربعین حسینی هستند، تصریح کرد: باید مرتب به همکاران توصیه کنیم که در کار خود خسته نشوند، بحمدالله امسال هیچ گزارش و مشکل و نارضایتی از ماموران پلیس گزارش نشده است.
عالی ترین مقام انتظامی کشور گفت: گرما و خستگی و بی خوابی ممکن است باعث ناراحتی و بی طاقتی ماموران پلیس شده باشد و حتی مردم نیز حرف هایی را به ماموران بزنند اما نباید از کوره به در رویم؛ چراکه داریم خدمت انجام می دهیم و در ماموریت عظیم اربعین سلامتی و حفظ جان مردم برای پلیس بسیار مهم است.
وی خدمت هوشمندانه و با برنامه به مردم را از اولویت های پلیس برشمرد و با تاکید بر اینکه در این ماموریت با خوش رویی و انعطاف با مردم برخورد شود، اضافه کرد: با کم شدن جمعیت طوری برنامه ریزی شده تا زائران به پایانه مرزی نزدیک تر و تردد آنان تسهیل شود.

سردار اشتری ادامه داد: مجموعه انتظامی به وظیفه ذاتی خود که نظم بخشی وامنیت است عمل می کند و خدمت به مردم را نیز مایه افتخار خود می داند به خصوص این خدمت رسانی به زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) باشد.
ارشد ترین مقام انتظامی کشور گفت: سال ۹۸ که بنده بعد از اربعین خدمت مقام معظم رهبری رسیدم ایشان که شاهد زحمات و تلاش های ماموران پلیس در این ماموریت بودند از اقدامات و فعالیت های پلیس قدردانی کردند.
فرمانده فراجا خاطر نشان کرد: طوری باید مدیریت کنیم تا ماموران پلیس نیز خسته نشوند و باید به وضعیت روحی، روانی و جسمی کارکنان نیز توجه ویژه شود تا خدای نکرده شاهد رفتار نامعقولی از سوی ماموران در برخورد با مردم نباشیم.
ارشدترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه از هم اکنون باید آماده بازگشت زائران حسینی باشیم، گفت: در چند روز آینده پیک برگشت زائران شروع خواهد شد و پلیس باید تا برگشت تمامی زائران و به وجود آمدن شرایط عادی در مرز انجام وظیفه کند و در کنار مردم باشد.
وی تولید محتوا، مستندسازی و انعکاس فعالیت های پلیس در فضای مجازی را بسیار مهم دانست و گفت: اطلاع رسانی و نشان دادن خدمات پلیس که عزت نظام است باید برای مردم نمایش داده شود.
سردار اشتری بیان داشت: یگان ویژه در تمامی ماموریت های خود فقط برای مردم خدمت می کند و ان شاءالله این راه هر ساله با استفاده از تجربیات گذشته و پیش بینی های انجام شده با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینکه از همکاران پلیس در یگان ویژه زنان که سختی های بسیاری را متحمل می شوند تشکر می کنم، افزود: از زحمات تمامی همکاران که برای بهتر برگزار َشدن مراسم اربعین حسنی در اقصی نقاط کشور تلاش می کنند تشکر می کنم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.