تصویر
اولین اتاق علم در کتابخانه عمومی مقدس اردبیلی فردیس افتتاح می شود
16 آبان 1402 - 15:30
1
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، اولین اتاق علم استان البرز در کتابخانه مقدس اردبیلی شهرستان فردیس افتتاح خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، اولین اتاق علم استان البرز در کتابخانه مقدس اردبیلی شهرستان افتتاح خواهد شد.

چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس در سال جاری به صورت مشترک با انجمن‌ بخش مشکین‌دشت به ریاست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس و با حضور سایر اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در فرمانداری شهرستان فردیس برگزارشد.
.
عبدالله پورمعاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس ضمن درخواست از شهردار مشکین دشت مبنی بر نظارت بر ادامه پروژه ساخت کتابخانه خیرساز این شهرو سرعت بخشیدن تا بهره برداری این پروژه عنوان داشت: ارزیابی هزینه های پروژه کتابخانه بعثت در کمیته برنامه ریزی شهرستان بروز رسانی شده است.
در ادامه این جلسه عباس طباطبایی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس ضمن ارائه اطلاعات جدید در خصوص عضویت الکترونیک اعضا بیان کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، اولین اتاق علم استان البرز در کتابخانه مقدس اردبیلی فردیس افتتاح خواهد شد.
در ادامه طباطبایی از اولین گردهمایی کتابخوانان برتر شهرستان فردیس در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با آیین رونمایی کتاب، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبرداد و تصریح کرد: برنامه های متنوعی در هفته کتاب طبق تقویم زمان بندی شده اجرا خواهد شد که بازدید دانش آموزان از کتابخانه های عمومی، تجلیل از کتابداران برتر، اعزام کتابداران به مرقد امام راحل (ره)، تجلیل از رتبه های برتر کنکور عضو کتابخانه ها بخشی از برنامه هایی است که در طول سی و یکمین دوره گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.