تصویر
اولین جشنواره بادبادک ها با استقبال کم نظیر شهروندان در شهر چهارباغ برگزار شد
25 اسفند 1400 - 15:06
2
اولین جشنواره بزرگ بادبادک ها به مناسبت نیمه شعبان میلاد امام زمان (عج)، میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان با استقبال کم نظیر نوجوانان و خانواده ها در بوستان پامچال شهر چهارباغ برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

اولین جشنواره بزرگ بادبادک ها به مناسبت نیمه شعبان میلاد امام زمان (عج)، میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان با استقبال کم نظیر نوجوانان و خانواده ها در بوستان پامچال شهر برگزار شد.

این جشنواره از ساعت ۱۱ الی ۱۵ امروز با حضور نوجوانان و خانواده های علاقمند به ورزش های دسته جمعی به همت فرمانداری شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر، شورای جوانان، حوزه بسیج خواهران، اداره ورزش و امور جوانان، اداره کتابخانه های عمومی، کانون بسیج رسانه، کمیته امداد امام (ره) و سازمان های مردم نهاد در راستای افزایش نشاط در بوستان پامچال شهر چهارباغ برگزار شد.
از بخش های جذاب این جشنواره می توان به هنرنمایی گروه نینجا، همکاری خواهران و برادران بسیجی و موسسه قرآنی مهدی آباد، و حضور فرماندار، دادستان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار چهارباغ، مسوولین ادارات و معاونین و مسوولین واحدها و کارکنان مدیریت شهری در بین شهروندان و اهدای جایزه های فرهنگی و بادبادک به نوجوانان اشاره کرد،

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.