تصویر
اولین جلسه ستاد هفته هوای پاک برگزار شد
17 دی 1401 - 17:00
2
اولین جلسه ستاد برنامه هوای پاک با حضور مدیر کل ، معاونین و روسای ادارات ستادی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

اولین جلسه ستاد برنامه هوای پاک با حضور مدیر کل ، معاونین و روسای ادارات ستادی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز برگزار شد.

مدیر کل محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت: این جلسه بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل شده و در آن بر اجرای دستورالعمل و رویکردها و سیاست های اجرایی و قانون هوای پاک تاکید می شود.
دکتر درگی هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی را شعار ملی این هفته عنوان کرد و افزود این شعار بر اساس شعار سال محیط زیست با عنوان محیط زیست مردم پایه، هوشمندانه و فناورانه و مبتنی بر شعار سال مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) با عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است.

درگی به برنامه های در حال انجام در هفته هوای پاک تاکید کرد و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه در تمام شهرستانها ،افتتاح ایستگاه هوا در شهرستان ساوجبلاغ، امضای تفاهم نامه واگذاری ایستگاه هوای شهرستان ، افتتاح پروژه ها ، تمدید تفاهم نامه با دانشگاه پردیس ، و برگزاری نشست تخصصی با دانشگاه منابع طبیعی ، برگزاری روز بدون خودرو، استفاده از حمل و نقل عمومی بصورت رایگان و نیز نشست خبری با اصحاب رسانه و برگزاری برنامه های آموزشی و را از دیگر برنامه های هفته هوای پاک برشمرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.