تصویر
اولین رویداد کسب و کار در کتابخانه های عمومی اشتهارد
30 خرداد 1402 - 9:34
1
اولین رویداد کسب و کار در کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک و خانگی برگزار شد؛ اولین رویداد کسب و کار در کتابخانه های عمومی اشتهارد در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک و خانگی در کتابخانه امام رضا (ع) و با مشارکت منابع طبیعی و جهاد کشاورزی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


اولین رویداد کسب و کار در کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک و خانگی برگزار شد؛
اولین رویداد کسب و کار در کتابخانه های عمومی اشتهارد در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک و خانگی در کتابخانه امام رضا (ع) و با مشارکت منابع طبیعی و جهاد برگزار شد.

امین نجف پور رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد طی سخنانی به تحول در خدمات و کارکرد کتابخانه های عمومی اشاره کرد و گفت: در چند دهه گذشته تحول فناوری باعث تغییرات درخور توجهی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی شده و در این شرایط کتابداران باید میان ارائه خدمات سنتی و ارائه خدمات جدید تعادل برقرار کنند.
وی کتابخانه‌ها را به عنوان مرکز علم و دانش دانست و افزود: کتابخانه های عمومی از مهمترین نهادهایی هستند که می‌توانند با ارائه منابع و خدمات به افراد جویای حرفه و شغل در ایجاد، توسعه و بهبود مسائل ارائه خدمت کنند.
نجف پور با بیان اینکه با توجه به افزایش نگاه اقتصادی به اطلاعات، کتابخانه‌ها هم باید به عنوان واحد تجاری مدیریت شوند تصریح کرد: با این تفکر می‌توان امیدوار بود کتابخانه‌ها با فاصله گرفتن از روش‌های سنتی و بازنگری در روش‌های ارائه خدمات، گام مؤثری در راستای بهبود جایگاه خود بردارند و استفاده از روش‌ها و رویکردهای کارآفرینی رسیدن به این هدف را میسر می‌کند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اشتهارد در پایان با این عنوان که با برگزاری این دوره ها تلاش می شود از کسب و کارهای کوچک و خانگی در کتابخانه های عمومی حمایت شود عنوان داشت: در این کارگاه باغداران پسته کار و سایر بهره برداران بخش کشاورزی با مباحثی از قبیل بهترین روشهای آبیاری، دوره های مناسب آبیاری ، تغذیه درختان پسته ، محلول پاشی عناصر غذایی، تعادل عناصر غذایی درختان پسته، مبارزه با آفات پسته خصوصا سن و سنک و زنبور آشنا شدند .
گفتنی است کارگاه آموزشی «کشت و پرورش پسته»» با تدریس دکتر قوامی معاون جهاد کشاورزی شهرستان اشتهارد در کتابخانه عمومی امام رضا(ع) برگزار و در پایان به تمامی افراد شرکت کننده گواهی معتبر از طرف اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد اهدا شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.